خبرگزاری کار ایران

وکیلی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

برگزاری نشست سران قوا برای رسیدگی به معضلات پایتخت در یک ماه آینده/ تشکیل جلسه کمیته مشترک شورای امید با رییس مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۱۰۱

یک عضو اصلاح‌طلب هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه سران قوا به‌منظور رسیدگی به مشکلات پایتخت خبر داد.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به بحران‌های زیست‌محیطی پایتخت و لزوم رسیدگی سریع به این مشکلات و معضلات اعلام کرد: به هر حال باتوجه به این‌که سطح مسائل و مشکلات تهران اعم از مسائل زیست‌محیطی، آلودگی هوا و برخی دیگر از بحران‌های پیش‌رو و حوادث غیرمترقبه از ظرفیت لایحه بودجه سالانه فراتر است، لازم است سران نظام درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: به همین دلیل از رهگذر کمیته راهبردی مشترکِ شورای ۵۳ نفره امید متشکل از اعضای مجمع نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر پایتخت، به مجموعه‌ای از برنامه‌های کارشناسی رسیدیم و قرار شده است که این مجموعه برنامه‌ریزی را از طریق جلسه سران قوا پیگیری کنیم.

عضو اصلاح‌طلب هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا جلسه‌ای با آقای لاریجانی رییس مجلس تشکیل دادیم و در این جلسه قرار شد پس از تکمیل این مجموعه برنامه‌ریزی راهبردی، این مجموعه را در دستور کار جلسه سران قوا قرار دهیم تا در این جلسه و در سطح سران قوا درباره این مجموعه برنامه‌ریزی تصمیم‌گیری شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری جلسه سران قوا مشخص شده است، گفت: قرار است ظرف یک ماه آینده مقدمات برگزاری این جلسه فراهم شود تا موضوع در سطح سران قوا مطرح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز