خبرگزاری کار ایران

ظریف:

مردم ایران و آذربایجان، هر دو کشور را خانه خود می‌دانند/ استقبال تهران از توسعه و تسهیل روابط

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۲۳

رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان ظهر امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، واصف طالب اف، رئیس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان ظهر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس مجلس خودمختار نخجوان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران، از افزایش مناسبات دو کشور ایران و آذربایجان، بویژه مناسبات با جمهوری خودمختار نخجوان ابراز رضایت کرد و گفت: آمادگی داریم که همکاری‌ها در زمینه های انرژی، گردشگری و حمل و نقل را بیش از پیش با ایران توسعه دهیم. 

ظریف نیز در این دیدار اظهار داشت: مردم ایران و آذربایجان، هر دو کشور را خانه خود می‌دانند و احساس غربت نمی‌کنند. جمهوری اسلامی ایران از توسعه و تسهیل روابط در زمینه‌های مختلف استقبال می‌کند و ما آمادگی داریم در زمینه‌هایی که یاد شد به ویژه راه‌آهن، راه‌سازی و پروژه‌های زیربنایی، کشاورزی، تولیدات مشترک، تسهیل امور گمرکی و تولید برق و ...‌همکاری‌ها را افزایش دهیم. 

در این دیدار معاونان وزرای راه و شهرسازی و کشاورزی کشورمان نیز حضور داشتند و توضیحاتی در خصوص توسعه همکاری‌ها ارائه کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز