خبرگزاری کار ایران

رحیمی در تذکری مطرح کرد؛

درخواست بازگشت به دستورکار مربوط به بررسی اصلاح آیین‌نامه داخلی

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۶۵

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس گفت خواستار حفظ نظم و ترتیب دستورکارهای مجلس شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علیرضا رحیمی در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۱۰۴ آیین‌نامه داخلی مجلس، اعلام کرد: بر اساس درخواست ۵۰ نماینده و تصویب مجلس، مواردی که در اولویت دستور جلسه است باید زودتر رسیدگی شود اما بعد از رسیدگی به اولویت، دستور کار مجلس باید به نظم و ترتیب سابق برگردد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که به تذکر صبح امروز نماینده اصولگرای کرمانشاه اشاره داشت، اعلام کرد: صراحت آیین‌نامه این است که ترتیب دستور کار مجلس را به هم نزنند.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس تصریح آیین‌نامه، طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی که در دستور کار مجلس بوده باید مجددا مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا مصری نماینده اصولگرای کرمانشاه در ابتدای جلسه علنی امروز و در حالی که نمایندگان مشغول بررسی طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس بودند، در تذکری با اشاره به درخواست ۵۰ نماینده، خواستار تغییر دستور کار مجلس شد که این مسئله با موافقت مسعود پزشکیان رییس جلسه علنی روبرو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز