خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری خبر داد:

بررسی طرح صدور چک در جلسه این هفته کمیسیون حقوقی- قضایی مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۹۴۳

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری از بررسی طرح صدور چک در جلسه این هفته کمیسیون حقوقی- قضایی مجلس خبرداد.

به گزارش ایلنا، قره سید رومیانی گفت: بررسی بخش قضائی کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور نیز در جلسات این هفته کمیسیون قضایی بررسی می‌شود و امیدواریم بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد:بررسی طرح حمایت از محیط بانان و جنگل بانان و همچنین بررسی لایحه قضازدائی و حذف برخی عناوین مجرمانه از قوانین نیز در این هفته در کمیسیون حقوقی قضائی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری عنوان کرد: در جلسات کمیسیون بحث و همکفری و تعامل خوبی بین اعضا برقرار است و همواره سعی می‌شود نکات و نظرات مختلف شنیده و با جمع بندی مناسب بهترین تصمیم‌ها اتخاذ شود.

قره سید رومیانی ادامه داد: این هفته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی"طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۵۳ قانون آیین دادرسی کیفری که توسط شورای محترم نگهبان اعاده شده بود  و همچنین "لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی" در دستور کار قرار دارد.

وی در رابطه با انتصابش به عنوان سرپرست معاونت حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری گفت:اقدامات خوبی تا کنون در این معاونت انجام شده است.از آنجا که نقش وزارت دادگستری سیاستگذاری و هماهنگی در حوزه مالکیت فکری است، به جهت پیشبرد اهداف و همچنین ایجاد نظم و تعامل بیشتر میان دستگاه‌ها، معاونت حقوق مالکیت فکری ایجاد شده و این معاونت شامل دو اداره کل دفتر برنامه ریزی، هماهنگی و حمایت حقوق مالکیت صنعتی، دانش سنتی و منابع ژنتیک و دفتر برنامه ریزی، هماهنگی و حمایت از حقوق مالکیت ادبی، هنری و نمودهای فرهنگ عامه می‌باشد و همچنین دبیرخانه شورای سیاستگذاری ملی و هماهنگی دستگاه های اجرایی در زمینه مالکیت فکری تحت نظارت این معاونت فعالیت می‌کند.

قره سید رومیانی در پایان خاطر نشان کرد:مالکیت فکری موضوعی مهم و با اهمییتی است و در سطح جهان نیز برای این مولفه اهمییت بسزایی قائل هستند و امیداریم در جهت حمایت از مالکیت حقوقی و فکری اقدامات خوبی را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز