خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

ترامپ شاخ دارد ولی عقل ندارد/ انزوا آمریکا در جهان رغم خورده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۴۸۶

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه انزوا آمریکا در جهان رغم خورده است، تاکید کرد: اروپا از این کار حمایت نکردند و وقتی نخست‌وزیر بی‌شرم اسرائیل به فرانسه رفت، حاضر نشدند به او چراغ سبز نشان دهند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به نابه‌‌سامانی‌های کشور گفت: نابه‌سامانی در مجاری کشور به خاطر گناهان است. اگر می‌خواهید در ادارات کار، نشاط و روح خدمت داشته باشید از خودتان شروع کنید.

وی ادامه داد: همه مشکلات خصوصا مشکل اقتصاد با کلید تقوا باز می‌شود. این سخن صریح قرآن است که با خدا زندگی کنید، عجله نکنید، یادمان باشد خدا ناظر است. 

اقدام امریکا برای انتقال سفارت امریکا قابل تامل است

مشاور رئیس قوه قضاییه با اشاره به تصمیم امریکا درباره قدس اظهار داشت: اظهارات خطرناک رئیس‌جمهور بحران‌زده، بحرانی و بی‌اصالت ایالات متحده که قدس را به عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش، غاصب و جلاد بی‌هویت معرفی کرده است و اعلام کرده می‌خواهد سفارت آمریکا را به قدس منتقل کند، اقدامی قابل تامل است. 

صدیقی افزود: این مساله سابقه دارد سازمان ملل متحد در دو قطعنامه، تقسیمی بین فلسطینیها مصوب کرد و قدس را از آن فلسطینی‌ها دانسته که در اشغال اسرائیل است. 

ترامپ شرور بی‌نقاب است/ رئیس‌جمهورهای قبلی امریکا هم وحشی‌ و با پوشش مخملی بودند

وی با بیان اینکه کنگره آمریکا تصویب کرده قدس پایتخت اسرائیل باشد، تصریح کرد: ترامپ شرور بی‌نقاب است. البته رئیس‌جمهورهای قبلی امریکا هم وحشی‌ و با پوشش مخملی بودند و مصوبه کنگره را عملی نمی‌کردند و ملاحظه منافع را می‌کردند اما ترامپ چون داماد صهیونیست دارد، منافع و سیاست سرش نمی‌شود و موجود عجیب غریبی است. 

ترامپ شاخ دارد ولی عقل ندارد

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: روسای جمهور آمریکا استقلال ندارند. عوامل قدرت و ثروت آنها را جلو می‌اندازد. آنها کنیز و نوکر آنها هستند. ابن سینا می‌گفت از گاو می‌ترسم چون شاخ دارد و عقل ندارد این هم همین است اما عدو شود سبب خیر.

در فتنه ۸۸ و ۷۸ دست غیب خدا را دیدیم

صدیقی یادآور شد: ملت ما بر اساس فرمان خدا قیام کرده است لذا چون به پیروی از رهبر در راه حق حرکت می‌کند، دست غیب را همیشه همراه خود دیده‌ایم. در فتنه ۸۸ و ۷۸ دست غیب خدا را دیدیم حال هم می‌بینید. 

با اقدامات امریکا زوال اسرائیل قطعی و غیرقابل انکار است

وی با بیان اینکه داعش را ساختند تا حصار امن اسرائیل باشد و عراق و سوریه را تجزیه کنند، خاطرنشان کرد: به این اهداف نرسیدند بلکه باعث نفوذ شدند تا نفوذ سیاسی و نظامی ما عمیق‌تر شود. با تشکیل زینبیون، حیدریان و غیره حلقه مستحکم نظامی و دفاعی به وجود آمد. با این اقدامات زوال اسرائیل قطعی و غیرقابل انکار است. 

مشاور رئیس قوه قضاییه ادامه داد: یکی از اهداف شومی که داشتند این بود که کشورهای اسلامی را مشغول خود کنند و جنگ داخلی راه بیاندازند و مساله فلسطین را به حاشیه ببرند اما حرف ابلهانه ترامپ باعث شد همه واکنش نشان دهند. انتفاضه سوم محقق شد و باز اولویت فلسطین در جایگاه خود قرار گرفت. 

انزوا آمریکا در جهان رغم خورده است

صدیقی با بیان اینکه انزوا آمریکا در جهان رغم خورده است، ابراز داشت: اروپا از این کار حمایت نکردند و وقتی نخست‌وزیر بی‌شرم اسرائیل به فرانسه رفت، حاضر نشدند به او چراغ سبز نشان دهند. اینها امداد غیبی است که کارهای آنها کمانه می‌کند ما قوی‌تر می‌شویم و استکبار ضعیف‌تر. 

وی با بیان اینکه این انتفاضه باید با پرچم‌داری امام خامنه‌ای رهبر مستضعفان که توصیه کردند به تسلیح فلسطین ادامه یابد، عنوان کرد: باید مردم فلسطین مسلح شوند، کشورهای اسلامی همه به میدان بیایند و به توصیه ابرعرب سید حسن نصرالله ،سفرای آمریکا را احضار کنند و اعتراض کنند و  کالاهای اسرائیل و آمریکا را تحریم کنند تا آمریکا در انزوا و نفرت جهانی قرار گیرد و دست از این بی قانون‌ها بردارد. 

قبل از آمدن آمریکا و استعمار غربی‌ها خودمان دانشگاه داشتیم

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اتفاقات یمن یادآور شد: از بین رفتن علی عبدالله صالح که مهره خائن بود، دست غیب بود. نگرانی بود فتنه داخلی قیام مردم را بهم بریزد اما با کشتن شدن او مردم یمن منسجم‌تر شدند. امید است رژیمی که نه مسلمان است و نه عرب به مجازات اعمال خود برسد. 

صدیقی با اشاره به مسئله انقلاب فرهنگی گفت: مساله انقلاب فرهنگی و اتحاد حوزه دانشگاه مهم است در قرآن کریم علم مطلق نداریم. علم ابزار راه و مسیر است. ما قبل از آمدن آمریکا و استعمار غربی‌ها خودمان دانشگاه داشتیم و همه علوم را زیر لقای اسلام داشتیم. علمی سالم مثل هسته‌ای صلح‌آمیز داشتیم که هرزگی نداشت و یاوه‌گویی برخی غرب‌گرا در غالب استاد نداشتیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز