خبرگزاری کار ایران

پزشکیان:

بی‌عدالتی در مکانیزم پرداخت حقوق‌ها مشهود است/ دولت مشکل را پیگیری کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۹۱

نایب رئیس مجلس درپاسخ به تذکر نماینده مردم بروجرد در مجلس درباره تبعیض در پرداخت حقوق گفت: مکانیزم پرداخت یکی از معضلات مهم و اساسی سیستم اداری کشور است چرا که بی عدالتی در آن کاملا واضح و مشهود است.

به گزارش ایلنا، عباس گودرزی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل سه قانون اساسی، گفت: بارها در مجلس به دولت در خصوص تسریع در ارائه لایحه مدیریت خدمات کشوری تذکر و اخطار داده شده اما متاسفانه این لایحه هنوز به مجلس تقدیم نشده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شایسته نظام با ثبات جمهوری اسلامی ایران نیست که همچنان قانون مدیریت خدمات کشوری آن به منظور  دائمی شدن به مجلس ارسال نشده باشد، گفت: چرا باید درنظام اداری انواع استخدامی همچون رسمی، قراردادی، شرکتی، ساعتی و ... وجود د اشته و پرداخت حقوق ها تبعیض آمیز باشد.

وی با بیان اینکه خدمت نیرویی با مدرک دکتری در آموزش و پرورش با نیرویی با همین مدرک تحصیلی در وزارت علوم چه تفاوتی دارد، افزود: دولت باید هرچه سریعتر لایحه مدیریت خدمات کشوری را به مجلس بفرستد تا تبعیض و بی عدالتی ها و بی ثباتی ها از بین رود در غیر این صورت کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی در این خصوص تقدیم مجلس خواهد کرد.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: مکانیزم پرداخت یکی از معضلات مهم و اساسی سیستم اداری کشور است چرا که بی عدالتی در آن کاملا واضح و مشهود است لذا دولت باید این مشکل را پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز