خبرگزاری کار ایران

روز گذشته؛

سخنرانی کرباسچی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان لغو شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۷۶۸

روز گذشته سخنرانی غلامحسین کرباسچی در دانشگاه زنجان لغو شد.

به گزارش ایلنا،‌ مراسم سخنرانی غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در دانشگاه علوم پزشکی زنجان بنا به دلایلی لغو شد.

در همین راستا دبیرکل حزب کارگزاران با انتشار پیامی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: از لطف شما عزیزان تشکر می‌کنم. بسیار متاسف شدم که توفیق خدمت رسیدن پیدا نکردم و از زحماتی که متحمل شدید پوزش می‌خواهم.

در بخش دیگری از پیام وی آمده است: باید با هم تلاش کنیم در هر حال و هر شرایطی امید را برای سازندگی و آزادی ازدست ندهیم.  این سوء تفاهمات و چالش‌ها روزی پایان می‌یابد و همه خواهیم فهمید که راه نجات کشور و حل مشکلات احترام و اعتماد متقابل است.

 وی با بیان اینکه اگر قدر نیروهای نجیب و دلسوز و معتدل را ندانیم گرفتار کسانی می‌شویم که ندانیم با ناسازگاری‌ها و افراط گرای‌هایشان چه کنیم، گفت: در دریای طوفانی این‌ همه مشکلات که بر سرمان از زمین و آسمان و داخل و خارج و چپ و راست فرود آمده راهی جز ایجاد همدلی و تقویت وحدت ملی و کمک به رفع سوءظن‌های موهوم نیست.

کرباسچی تاکید کرد: مفاد و محتوای مطالبی که قصد درمیان گذاشتنشان را با شما داشتم جز این نبود و این توصیه به حق و صبر و امید از عهده تک تک شما عزیزان هم بهتر از من بر می‌آید و شاید ضرورتی هم به این همه زحمت برای شما و حساسیت و هزینه تراشی بی مورد نبود. امیدوارم در فرصتی دیگر افتخار حضور در جمع دانشجویان فهیم و آگاه دانشگاه علو م پزشکی زنجان را داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز