خبرگزاری کار ایران

نشست علنی مجلس آغاز شد؛

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره قانون مقررات استخدامی سپاه در دستورکار پارلمان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۶۸۷

نشست علنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش به‌منظور گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد طرح الحاق یک تبصره به قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ و ۱۶ دقیقه به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۸ نفر از نمایندگان آغاز شد.

همچنین در ادامه این جلسه، یک عضو هیات رییسه مجلس دستورکار جلسه امروز مجلس را قرائت کرد:

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درمورد طرح دوفوریتی اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون فرهنگی درمورد استنکاف دولت از اجرای قانون تسهیل جوانان

- گزارش‌کمیسیون‌کشاورزی، آب‌ و منابع‌ طبیعی درمورد لایحه حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح استفساریه ماده (۵۹) قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد طرح الحاق یک تبصره به ماده (۱۹۰) قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس درمورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی

- گزارش اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف طرح کارگزاران بیمه کشاورزی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز