خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

مسئولان با دقت و حساسیت مضاعف حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان راهیان نور را پیگیری کنند/ از تمامی ابزارهای قانونی برای پیگیری مساله استفاده خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۶۱۷

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پیامی جان باختن تعدادی از دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور را تسلیت گفت و اعلام کرد از تمامی ابزارهای قانونی برای پیگیری این مساله استفاده خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت فاطمه سعیدی به این شرح است.

هوالباقی

حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر استان البرز که در اردوی راهیان نور حضور داشتند و طبق اعلام مسئولین تا این لحظه منجر به کشته شدن حداقل ۴ دانش آموز و یکی از مربیان این عزیزان شده است قلب‌ها را جریحه‌دار کرده است.

باتوجه به اینکه اخیرا آیین نامه اردوهای دانش آموزی اصلاح شده و موارد ایمنی در سطح بالایی در نظر گرفته شده بود باید بررسی شود که چرا دوباره شاهد چنین حادثه جانکاهی هستیم.

ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه تلخ از تمامی مسئولین اجرایی تقاضا داریم با دقت و حساسیت مضاعف این حادثه را بررسی کنند.

اینجانب نیز به عنوان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات از تمامی ابزارهای قانونی برای پیگیری این مساله استفاده خواهم نمود تا شاید راهی برای کاهش این حوادث بیابیم.

فاطمه سعیدی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز