خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی:

مجلس تلاش خود را برای کمک به توسعه صنعت هوایی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۲۱

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران ارشد سازمان صنایع هوائی تاکید کرد: پیشرفت‌های موجود در کشور و سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح علی‌رغم مشکلات و تحریم‌های موجود، مبتنی بر فناوری‌های نوین جهانی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح، علاءالدین بروجردی، تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را فرصتی مناسب برای خودکفائی و بالندگی کشور برشمرد و گفت: مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای کمک به توسعه صنایع مختلف کشور از جمله صنعت هوایی و سازمان صنایع هوایی به کار خواهد گرفت.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های متخصصان سازمان صنایع هوائی وزارت دفاع برای نیل به اهداف موردنظر کشور، اظهار داشت: سازمان صنایع هوایی سازمانی پرتلاش و دارای نیروهای متخصص است که تلاش‌های مؤثر و مطلوبی را با توجه به وضعیت اقتصادی موجود به نمایش گذاشته است.

امیر سرتیپ بنی‌طرفی، مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح نیز با عرض خیرمقدم به رئیس و اعضای کمیسون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، از حضور آن‌ها در سازمان صنایع هوائی تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح با اشاره به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  به وزارت دفاع در سال ۹۵ در خصوص لزوم تولید جنگنده بومی در کشور، تصریح کرد: خوشبختانه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های موردنیاز در دستور کار سازمان صنایع هوایی قرار گرفته است.

وی راه‌اندازی تمام خطوط تعمیر و نگهداری کلیه هواپیماهای موجود در کشور را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش و همت کارکنان سازمان صنایع هوایی دانست و خاطرنشان کرد: این توانمندی، کمکی بسیار مؤثر در جهت تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح و صنعت هوایی کشور است.

امیر سرتیپ بنی‌طرفی همچنین ساخت قطعات صنعت هواپیمایی کشور را با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از وظایف سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح برشمرد و ابراز داشت: به‌حمدالله به چنان فنآوری و تکنولوژی دست یافته‌ایم که بسیاری از قطعات موردنیاز کشور در سازمان صنایع هوایی طراحی و ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز