خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو در دانشگاه خواجه‌نصیر:

امکان ندارد جایی عقل و تفکر باشد و اصلاح‌طلبان نباشند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۰۰۰

نماینده دماوند گفت:‌ امکان ندارد جایی عقل و تفکر باشد و اصلاح‌طلبان نباشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ، قاسم میرزایی نیکو در جمع دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر طوسی با بیان اینکه کاش این سنت عوض شود و ما شنونده حرف‌های شما باشیم، گفت: کاش این کلیشه بشکند، یکی از ضعف‌هایی که ما اصلاح‌طلبان داریم این است که پروژه‌ای عمل می‌کنیم و برای آینده بعد فکری نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: ۱۶ آذر می‌شود و کلی داد و بیداد بعد هم یادمان می‌رود زیرا زندگی خرج دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امکان ندارد جایی عقل و تفکر باشد و اصلاح‌طلبان نباشند.

میرزایی نیکو در خصوص لیست امید و انتخاب  روحانی گفت: علت باز شدن دامنه انتخاب اصلاح‌طلبان این بود که جریان‌های ۸۸ ما را بیرون کرده بودند حتی می‌خواستیم از پنجره هم داخل شویم راه نمی‌دادند.

وی افزود: شما انتخابات ۹۲ ،۹۴ و ۹۶ را دیده‌اید شما باید نقطه عطف و سردمداران این تفکر باشید. باید همبستگی بین رده‌های اصلاحات به وجود بیاید و تنها نباید منتظر باشیم که نماینده و یا فعالان سیاسی کار کنند.

میرزایی نیکو خاطرنشان کرد: متاسفانه فعالیت‌های حزبی در کشور ما غریب است، بله ۱۵۰ نفر برای لیست امید ثبت نام کردند اما دیدید چه شد.

وی خطاب به دانشجویان گفت: فساد در کشور زیاد است و بیداد می‌کند کشور در حال عرق شدن است.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: شرایط کشور بسیار سخت و بیمار است که مشکلات این بیماری را بیشتر می‌کند.

وی با بیان این که کنار هم نمی‌توانیم کار کنیم، اظهار داشت: ما باهم دارای اختلاف هستیم از بالا تا پائین کشور همه حرف همدیگر را قبول ندارند. روحانی چراغی در کور سوی امید است اما چون حریف زخم خورده است، باید از او حمایت کنیم.

نماینده دماوند با اشاره به اقدامات کمیته رفع حصر گفت: تلاش‌های فراوانی شده و  رسیدگی در حال جلو رفتن است، باید پیگیر مطالب باشیم. رئیس‌جمهور باید به پیگیری امور بپردازد. بهزاد نبوی از زندان برای آقای روحانی نامه نوشت که ما کار خودمان را بلدیم و می‌دانیم زندان چیست شما به امور رسیدگی کنید.

وی در بخشی دیگر از سخنانش خطاب به دانشجویان گفت: با خط خطی کردن، ممنوع التصویری کسی را نمی‌توان از دل مردم پاک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز