خبرگزاری کار ایران

انجمن اسلامی آرمان دانشگاه علم و صنعت:

بر آرمان فلسطین و مبارزه با اسرائیل پافشاری می‌کنیم/التزام به قانون برای همه وجود داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۶۰

در پی حوادث چند روز گذشته دانشگاه علم و صنعت، انجمن اسلامی آرمان دانشگاه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا متن بیانیه انجمن اسلامی آرمان دانشگاه علم و صنعت به این شرح است:

به نام خدا

۱. روز گذشته عده‌ای به بهانه وقایعی که در سطح دانشگاه رخ داده است، از فرصت برای حمله به اعضای انجمن اسلامی آرمان دانشجویان استفاده کرده و با طرح اتهام‌های ناروا سعی در مخدوش نمودن چهره انجمن کرده‌اند. لازم به ذکر است مواضع انجمن در قبال مسائل مختلف تنها از طریق تریبون‌های رسمی آن اعلام می‌گردد و هرچه غیر از منابع رسمی انجمن، فاقد هرگونه اعتبار حقوقی است.

۲. هیچ کس نمی‌تواند به دنبال استقلال، آزادی و مقاومت دربرابر ظلم باشد اما با تمامی مظلومین در هر کجا، از جمله ملت فلسطین احساس همبستگی نکند.

حقانیت آرمان فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر قدس بر احدی پوشیده نیست. انجمن اسلامی آرمان دانشجویان نیز همانطور که پیشتر صراحتا مواضع خود را بیان کرده، بار دیگر صریح و شفاف اعلام می‌دارد که اساسا به هیچ عنوان رژیم فاشیستی و اشغالگر صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و بر آرمان فلسطین و مبارزه با اسرائیل پافشاری می‌نماید؛ چراکه باور داریم به تعبیر امام موسی صدر، اسرائیل شر مطلق منطقه است. لازم است اعلام کنیم انجمن اسلامی آرمان دانشجویان بر مبارزه ی واقعی با اسرائیل و به دور از تبلیغات و اعمال نمایشی در عرصه های مختلف سیاسی و فرهنگی باور دارد. ما مسئله فلسطین را مسئله‌ای جناحی نمی‌دانیم و سواستفاده از این مسئله برای تسویه حساب‌های جناحی از نظر ما عین بی اخلاقی است.

۳. متاسفانه مجموعه مدیرتی دانشگاه ناتوانی خود در اجرای قانون و کاستی‌های خود در رسیدن به دانشگاهی قانون مدار را به مسائلی که ارتباطی به هم ندارند فرافکنی می کند. انجمن اسلامی آرمان تاکنون تمامی فعالیت‌های خود را قانونی و با مجوز هیات نظارت برتشکل‌های اسلامی دانشگاه برگزار کرده است و انتظار دارد التزام به قانون برای همه وجود داشته باشد و کسانی و جریاناتی از قانون مستثنا نشوند.

والسلام

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز