خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

اعلام آمادگی تاجزاده برای مناظره با محمود احمدی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۳۷۴

معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات از موافقت خود با انجام مناظره با حمید رسایی و محمود احمدی‌نژاد خبر داد.

سید مصطفی تاجزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره  دعوت یک تشکل دانشجویی اصولگرا برای برگزاری مناظره با حمید رسایی درخصوص حوادث سال‌های ۷۸ و ۸۸ در دانشگاه تهران گفت: من با انجام این مناظره با آقای رسایی در دانشگاه تهران موافقم. البته مناظره‌ درباره این دو حادثه باید به صورت جداگانه برگزار شود تا مشخص شود در هر کدام از آن سال‌ها چه بر جامعه گذشته است. 

وی با اشاره به برگزارکننده این مناظره اظهار داشت: برگزارکننده این مناظره صلاح نیست طرفدار یکی از طرفین باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم نمایندگان تشکل‌های دانشجویی اصلاح‌طلب و اصولگرا با همکاری و توافق با یکدیگر آن مناظره را برگزار کنند تا حرف و حدیثی پیش نیاید.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: البته اکثریت مردم می‌دانند که در هر کدام از این سال‌ها چه اتفاقاتی رخ داده است ولی این مناظره می‌تواند به روشن‌تر شدن ابعاد آن فجایع کمک کند. 

تاجزاده همچنین درباره دعوت از وی برای مناظره از سوی یکی از طرفداران احمدی‌نژاد هم تصریح کرد: من آن جوان را نمی‌شناسم ولی با انجام این مناظره درباره عملکرد آقای احمدی‌نژاد هم موافقم البته با خود وی. 

وی افزود: من حاضر به انجام مناظره با آقای احمدی‌نژاد درباره عملکرد وی در هشت سال ریاست‌جمهوری‌اش و مقایسه آن با عملکرد دولت‌ اصلاحات هستم. 

سرپرست وزارت کشور در دولت اصلاحات یادآور شد: احمدی‌نژاد هر زمان که برای مناظره اعلام آمادگی کند، من آماده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز