خبرگزاری کار ایران

تابش عزادار شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۸۸

مرحوم حسین تابش بزرگ خاندان تابش و عموی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش ایلنا، محمد رضا تابش به همین مناسبت اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

انالله و انا الیه راجعون

از شمار دو چشم، یک تن کم

وز شمار خرد، هزاران بیش

با کمال تاسف و تاثر درگذشت مرحوم حسین تابش، عموی ارجمندم را به اطلاع دوستان و همشهریان بزرگوار می‌رسانم.

آن شخصیت فرهنگی خدوم که از مبارزین دربند دوران ستمشاهی بود، عمر گرانبهای خود را در خدمت به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم صرف کرد.

مرحوم حسین تابش نماد اخلاق، درستی و راست کرداری، محبت و مجموعه فضیلت‌های کم‌نظیری بود که از ایشان شخصیتی دوست‌داشتنی و مورد احترام و تکریم عام و خاص ساخته بود.

از خدمات این دبیر نامی و کارآمد می‌توان به تربیت چندین نسل از شاگردان ممتاز دبیرستان‌های تهران اشاره کرد که هر کدام اکنون منشا خیر و خدمت هستند.

ضمن عرض تسلیت به فرزندان گرامی آن مرحوم و عموی گرانقدرم مهندس حسن تابش و عموم بستگان و طلب غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم، به اطلاع می‌رساند: مراسم تشییع آن شادروان، جمعه ۱۰ آذر ساعت ۹ و ۳۰ صبح در قطعه ۳۰۵ بهشت زهرا انجام و مراسم یادبود آن فقید سعید نیز یکشنبه ۱۲ آذر ماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ الی ۱۷ در مسجد الرضا (ع) خیابان نیلوفر برگزار می‌گردد.

محمد رضا تابش

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز