خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران:

آغاز ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی در مناطق زلزله‌زده/ باید از مصدومان حادثه مراقبت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۳۵

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعیین نماینده‌ای از سوی در مناطق زلزله‌زده خبر داد و تاکید کرد: ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی به زودی شروع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه نشست هیات در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین اقدامات صورت گرفته از نظر بهداشت و درمان در مناطق زلزله‌زده گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات زیادی انجام شده و نیروهای ما در وزارت بهداشت توانسته‌اند کارشان را درست انجام دهند، اما باید از مصدومان این حادثه مراقبت کرد که کارهای فیزیوتراپی‌شان انجام شود، بیماری‌های واگیردار در آن منطقه شیوع پیدا نکند و آب سالم به دست مردم برسد.

وی ادامه داد: سرویس‌های بهداشتی و استحمام که جزو وظایف سازمان هلال احمر و وزارت کشور است، ایجاد شده‌اند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه مرحله دیگر ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده است، اظهار داشت: من از همین امروز نماینده‌ای را به عنوان نماینده تام‌لاختیار تعیین کرد‌ه‌ام که وی در آن مناطق مستقر می‌شود و ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی به زودی شروع خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه من فکر می‌کنم تا به امروز کارمان را به خوبی انجام داده‌ایم، تصریح کرد: باید مراقبت کرد تا از نظر بهداشت و درمان نارضایتی برای مردم ایجاد نشود. من فکر می‌کنم هفت هزار مصدوم و مجروح را در ۴۸ ساعت جمع کردن کار سختی است. به همین خاطر جا دارد از هوانیروز و هلال احمر تشکر کنم.

وی افزود: سازمان اورژانس کشور و جامعه پزشکی کار بسیار ارزشمندی را انجام دادند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز