خبرگزاری کار ایران

فاطمه کروبی:

مسئولان یکبار به صورت شفاف درباره حصر توضیح دهند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۸۰

همسر حجت‌الاسلام مهدی کروبی گفت: از بزرگان و مسئولان می‌خواهم برای یک بار هم شده شفاف در مورد حصرتوضیح دهند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فاطمه کروبی در کنگره انجمن مدرسین دانشگاه‌ها اظهار کرد: پس از حادثه دلخراش زلزله روزهای بسیار بدی را پشت سر می‌گذاریم. وقتی می‌گویند کروبی عزیزان انتظار دارند ما از حصر بگوییم. حدود سه هزار روز از حصر می‌گذرد و این روند هرچه طولانی‌تر شود، خوراکی برای دشمنان خواهد بود. ما معتقدیم حصر نه اخلاقی و نه قانونی است.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم شورای امنیت ملی با چه مجوزی چنین تصمیماتی را اتخاذ می‌کند، گفت: از بزرگان و مسئولان می‌خواهم برای یک بار هم شده شفاف در این مورد توضیح دهند. حاشیه رفتن درست نیست. تا کی می‌خواهند از تریبون‌های رسمی و ملی هرچه می‌خواهند بگویند؟ یک لحظه فرصت به آن‌ها داده نشد از خود دفاع کنند. چه پاسخی در آینده به ملت عزیز خواهند داد؟ عزت و ذلت دست خداوند است و این عزیزان در دل مردم هستند.

کروبی خاطرنشان کرد: می‌گویند می‌خواهد فرجی بشود؛ ما هنوز چیزی ندیدیم. البته اخیرا فرزندان می‌توانند بروند و بیایند و همچنین دو نفر با آقای کروبی دیدار کردند و خانه از حضور ماموران خالی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز