خبرگزاری کار ایران

رهامی:

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها نباید حیاط خلوت یک یا چند حزب شود/ امیدواریم در کنگره بعدی محصوران هم بتوانند حضور یابند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۶۰

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: این انجمن نباید حیاط خلوت یک یا چند حزب شود. انجمن به عنوان یک تشکل می‌تواند هدایت‌گر و داور باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام محسن رهامی در کنگره  انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ضمن خوش‌آمدگویی به حضار و فاطمه کروبی گفت: انشاءالله در کنگره بعدی محصوران هم بتوانند حضور یابند در جهت ضرورت تفاهم، برادری و تفاهم ملی و رفع کدورت‌ها لازم است هرچه زودتر کارها منتج به نتیجه شود.

وی با بیان اینکه کنگره امروز بر اساس قانون جدید و برای تطبیق با قانون جدید است، گفت: عمدتا بحث افزایش اعضای شورای مرکزی مطرح است. ما در داخل دانشگاه کارهای خود را انجام می‌دهیم انجمن از یک طرف نهاد علمی و فرهنگی است و در بیرون دانشگاه شبیه حزب است.

 با تاکید بر اینکه ماهیت علمی انجمن باید حفظ شود، گفت: این انجمن تشکلی قدیمی از اعضا اصلی جبهه اصلاحات است و خود را در یک جایگاه می‌بیند که نه تنها باید نقش آن حفظ شود بلکه باید ارتقا یابد که قدرت چانه‌زنی با مسئولان نظام را داشته باشد و حرفش بالاتر از حزب باشد. انجمن نباید حیاط خلوت یک یا چند حزب شود. انجمن به عنوان یک تشکل می‌تواند هدایت‌گر و داور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز