خبرگزاری کار ایران

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها:

وزارت علوم دولت دوازدهم از رخوت گذشته خارج شود

کد خبر : ۵۶۲۱۲۹

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تاکید کرد: امیدواریم وزارت علوم دولت دوازدهم از وزارت علوم دولت دوازدهم از رخوت و وضع گذشته خارج شود و وضع گذشته خارج شود و با حفظ آرامش شاهد حرکات بهتری باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود  صادقی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در کنگره این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: خدمت مهمانان و اعضا انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها و نمایندگان احزاب و تشکل‌ها و همه کسانی که دل در گرو آزادی کشور دارند، خیرمقدم عرض می‌کنم. همچنین به خانم کروبی خیرمقدم می‌گویم و آرزوی سلامتی دارم برای همسر ایشان و دعا می‌کنیم خدا وسیله آزادی محصورین و کسانی که برای کشور از آزادی خود گذشتند را ایجاد کند.

وی افزود: نقش احزاب چه بعد از انقلاب و چه قبل از آن مهم بوده است. خوشبختانه در دوره جدید فرصت شده احزاب مطابق قانون جدید فعالیت کنند و انشاءالله با نظم جدیدی تشکل‌ها کار کنند البته لازمه این وضعیت اصلاحات در برخی موارد از جمله قانون انتخابات است.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از سال ۶۵ با تلاش استادان پیشکسوت تشکیل شده است و در تحولات نقش خوبی ایفا کرده است. امیدواریم انجمن با هویت اصلی خود در دوره جدید با انرژی و توان بیشتر راه را ادامه دهد.

وی تاکید کرد: امیدواریم وزارت علوم دولت دوازدهم از رخوت و وضع گذشته خارج شود و با حفظ آرامش شاهد حرکات بهتری باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز