خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

فرمانده ناجا شکست تاریخی داعش را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۸۰

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی، آشکار شدن نصرت الهی در جبهه مقاومت و اضمحلال و شکست تاریخی فتنه سیاه و نماد جهالت و ددمنشی گروهک تروریستی صهیونیستی داعش را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در پیامی خطاب به ملت ایران، آشکار شدن نصرت الهی در جبهه مقاومت و اضمحلال و شکست تاریخی فتنه سیاه و نماد جهالت و ددمنشی گروهک تروریستی صهیونیستی داعش در سوریه و عراق را به ساحت قدسی امام زمان (عج) و ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، تبریک گفت.

 متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله جل جلاله: "و ما النصر الا من عندالله"

امروز روز تجلی نصرت الهی و شکوه فتح و پیروزی جبهه مقاومت است.

به تحقیق امروز مجاهدت های مظلومانه ولی شجاعانه فرزندان اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل گروه های منحط تکفیری و دست نشانده های قدرت های شیطانی استکباری صهیونیستی به ثمر نشست و در آخرین رزمگاه فاطمیون، حیدریون، زینبیون و سپاه مقدس قدس و حشد الشعبی، ابوکمال سوریه، مدال افتخار ماندگاری بر سینه سترگ فرمانده مخلص و بی ادعای جبهه مقاومت، سردار سرلشکر حاج "قاسم سلیمانی"  و هم رزمان او شد.

پیروزی شکوهمند جبهه ابوکمال سوریه دستاوردی تاریخی و موهبتی الهی است که در سایه سار رهبری حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز و وحدت و برادری ملت های مسلمان و حق طلب اعم از شیعه و سنی مخصوصاً رزمندگان جان بر کف عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و ایران اسلامی به منصه ظهور رسید و این شکوه و اقتدار در مقابل دشمنی های پیچیده جبهه استکبار و دست نشانده های بیچاره و کج فهم عبری عربی آن، جلوه گر شد.

نقش مراجع عظام جهان اسلام مخصوصاً حضرت آیت الله العظمی سیدعلی سیستانی (حفظه الله تعالی) در بسیج نیروهای مردمی عراق و همگرایی و وحدت عمل دولت های سوریه و عراق با محوریت جمهوری اسلامی ایران در مهار و سرکوب غده چرکین داعش و دیگر گروهک های تروریستی تجربه ای تاریخی برای دیگر ملت‌های آزاد شد.

سازمان عظیم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز افتخار به این پیروزی بزرگ و شکرگزاری به آستانه حضرت قادر متعال، اعلام می دارد همان طوری که در گذشته همواره با هوشیاری و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی با سرکوب و قلع و قمع گروهک های تروریستی، امنیت مثال زدنی به مردم شریف و قدرشناس ارزانی داشته، در تداوم این رزم بزرگ در کنار سایر نیروهای جان بر کف نظامی و امنیتی نقش خود را با صلابت تر از گذشته ایفاء خواهد کرد. انشاءالله

این فتح کبیر دسته گلی است به پیشگاه تمامی بهاء پرداختگان جبهه مقاومت و آزادگی، علی الخصوص خانواده های معظم شهیدان مدافع حرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز