خبرگزاری کار ایران

رضازاده در مراسم معارفه مدیرکل جدید سیاسی وزارت کشور:

ایجاد شرایط برابر برای همه جریان‌های سیاسی رویکرد وزارت کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۵۶

مدیرکل سیاسی پیشین وزات کشور تاکید کرد: وزارت کشور که وظیفه تبیین و اجرای سیاست‌های دولت را برعهده دارد، باید تمام تلاش خود را برای تحقق وعده‌های دولت در حوزه سیاست داخلی به کار بندد.

به گزارش ایلنا، محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی پیشین وزات کشور در مراسم تکریم خود و معارفه مدیرکل جدید با بیان اینکه جمع همه نیروها و گرایش‌های سیاسی در دولت کار آسانی نیست، اظهار داشت: وزارت کشور که وظیفه تبیین و اجرای سیاست‌های دولت را برعهده دارد، باید تمام تلاش خود را برای تحقق وعده‌های دولت در حوزه سیاست داخلی به کار بندد.

وی ادامه داد: در دوران مسئولیت خود در دفتر سیاسی وزارت کشور تلاش کردم که جایگاه دفتر سیاسی ارتقا یابد؛ وظایف دفتر سیاسی سنگین است و ما تلاش کردیم که وظایف خود را به صورت تخصصی و حرفه‌ای به پیش ببریم. ما تلاش کردیم با هماهنگی وزیر کشور و معاونان سیاسی ایشان ازجمله آقایان؛ مقیمی، احمدی و جبارزاده، سیاست‌های دولت، رییس‌جمهور و وزیر کشور را اجرایی کنیم.

رضازاده با اشاره به چهار انتخابات برگزار شده در سال‌های ۹۲  و ۹۴ و ثبت آن در فهرست در ردیف عملکردهای موفق نظام، خاطرنشان کرد:‌ در این انتخابات‌ها، همه گرایش‌ها و احزاب سیاسی با آرامش و نشاط سیاسی شرکت کردند و شاهد هیچ تنش و درگیری قابل توجهی در فضای سیاسی کشور نبودیم؛  ۱۲ هزار سخنرانی در ایام تبلیغات انتخابات اخیر برگزار شد که یک سوم آن در دانشگاه‌‌ها بود. همه این سخنرانی‌ها در آرامش برگزار شد و تعداد سخنرانی های لغو شده بسیار اندک بود و البته در همین موارد اندک هم وزارت کشور تمام تلاش خود را برای برگزاری قانونمند آن به کار برد.

وی تاکید کرد: در جریان رای اعتماد به وزیر کشور، هیچ انتقادی به حوزه سیاسی وارد نشد زیرا همه جریان‌های سیاسی متقاضی، از وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ مجوز فعالیت سیاسی گرفتند و خانه احزاب نیز بازگشایی شد. در این دوره حقیقتاً در عمل، رویکرد وزارت کشور ایجاد شرایط برابر برای همه جریان‌های سیاسی کشور بوده است.

مدیرکل سیاسی پیشین وزارت کشور با ارائه گزارشی از عملکرد دفتر سیاسی وزارت کشور در رابطه با احزاب، تشکل‌های صنفی، بازنشستگی، کارگری و اقوام و اقلیت‌های دینی گفت: از وزیر کشور بابت اعتمادشان در طول دوره تصدی مسؤولیت تشکر می کنم. در این مدت، تلاش کردم در عمل، پاسخ اعتماد وزیر کشور را بدهم و مشی اعتدالی دولت را سرمشق قرار دهم و در این مسیر هر آنچه در توان داشتم به کار بردم.

مدیرکل سیاسی پیشین وزارت کشور در پایان از همه همکاران خود در ستاد و صف وزارت کشور، استانداران و فرمانداران، دبیران کل احزاب، فعالان خانه احزاب، نمایندگان دستگاه های عضو و مرتبط با کمیسیون ماده ١٠ احزاب، کمیسیون اقوام و مذاهب  و کمیسیون های دانشجویی و کارگری شورای امنیت کشور تشکر و از همه طلب حلالیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز