خبرگزاری کار ایران

به مناسبت پیروزی مقاومت بر داعش انجام شد؛

تبریک محسن رضایی‌ به رهبر انقلاب

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۵۰

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای، پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری‌ها را به رهبر انقلاب تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه محسن رضایی به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا
باسلام و تحیت
پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست  داعش و تکفیری‌ها  را به محضر حضرتعالی تبریک عرض می‌کنم و تلاش‌ها و مجاهدات فرمانده دلاور نیروی قدس و یادگار گرانقدر و پرافتخار دفاع مقدس، برادر ارجمندم، سردار سرلشگر قاسم سلیمانی را صمیمانه ارج نهاده، این نصرت الهی را به همه سپاهیان، ارتشیان، بسیجیان، حشدالشعبی افتخار آفرین عراق، یکایک رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه دبیر کل نستوه و سرافراز حزب الله لبنان، برادر مجاهد، سید حسن نصرالله شادباش می‌گویم.
هرچند ممکن است عناصری پراکنده و ذلیل از داعش در نقاطی به اقداماتی مذبوحانه دست یازند، ولی  عمر داعش به عنوان یک سازمان مستقر در نقطه‌ای از بلاداسلامی پایان یافت.
 این پایان پیروزمندانه، خاتمه فتنه‌ای بزرگ در جهان اسلام بود که از یک طرف چهره منور و انسانی اسلام را به جهانیان تیره و تار نشان می‌داد و از سوی دیگر،  با جنایات بی سابقه، زخم‌هایی بزرگ بر پیکر جهان اسلام وارد می‌آورد.
فرماندهی حکیمانه و‌ مدبرانه حضرتعالی چه ازطریق قرارگاه صفین وچه مستقیما از طریق برادر شجاع و دلیر، سردار حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری  در تاریخ نبردهای انقلابی ما رقم زد.
برخورد داهیانه حضرت آیت الله سیستانی در بسیج مردم عراق و‌ صدور حکم تاریخی جهاد که یادآور مبارزات علمای عراق در استقلال این کشور و غلبه بر استعمار پیر انگلیس بود، دیگر بار اوج هوشیاری و‌شجاعت مرجعیت اسلامی را به نمایش گذاشت.
اینجانب به عنوان سربازی از این جبهه بزرگ، ضمن تبریک مجدد به محضر حضرتعالی، ازخدای متعال، سلامتی، طول عمر و دوام توفیقات آن قائدعظیم الشأن را طلب می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز