خبرگزاری کار ایران

در پیام‌های جداگانه‌ای صورت گرفت؛

تبریک مقامات ایران به مسئولان عمانی به مناسبات فرارسیدن سالروز ملی این کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۴۸۹

تعدادی از مسئولان عالی کشورمان فرارسیدن روز ملی سلطنت عمان را تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی خطاب به قابوس بن سعید، سلطان عمان، سالروز ۱۸ نوامبر روز ملی این کشور را تبریک گفت.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نیز با ارسال پیامی خطاب به فهد بن محمود آل سعید، معاون نخست‌وزیر در امور کابینه سلطان عمان، سالروز ۱۸ نوامبر روز ملی این کشور را تبریک گفت.

همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به خالد بن هلال بن ناصر المعولی، رئیس مجلس شورا و یحیی بن محفوظ المنذری، رئیس مجلس الدوله سلطنت عمان سالروز ۱۸ نوامبر روز ملی سلطنت عمان را به روسای مجالس مذکور و نمایندگان پارلمان و همچنین دولت و مردم مسلمان این کشور تبریک گفت.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم با ارسال پیامی خطاب به یوسف بن علوی بن عبدالله وزیر امور خارجه سلطنت عمان، سالروز ۱۸ نوامبر روز ملی این کشور را تبریک گفت.  

همچنین محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران با ارسال پیامی خطاب به مهندس علی بن مسعود السنیدی وزیر تجارت و صنایع سلطنت عمان، سالروز  ۱۸ نوامبر روز ملی این کشور را تبریک گفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز