خبرگزاری کار ایران

ضرغامی:

رهبری متعلق به همه است / برخی تریبون‌های مدعی، پازل دشمن را در جداسازی رهبری از توده‌ مردم تکمیل می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۴۵۹

رئیس پیشین صداوسیما در یادداشتی به تفسیر برخی پیام‌های حضور صمیمانهرهبری در میان زلزله‌زدگان کرمانشاه پرداخت و تاکید کرد که «رهبری متعلق به همه است».

به گزارش ایلنا، عزت‌الله ضرغامی در یادداشتی با عنوان «رهبری متعلق به همه است» که در کانال تلگرامش منتشر کرد و همزمان بخش‌ها و جملاتی از آن را نیز از طریق حساب کاربری‌اش در توییتر بازنشر داد، به تشریح برخی پیام‌های حضور صمیمی، بی‌آلایش و شجاعانه رهبری در میان مردم زلزله‌زده کرمانشاه و گفتگو و همدردی با آنان پرداخت.

در متن این یاداشت آمده است:

رهبری متعلق به همه است!

حضور صمیمی، بی‌آلایش و شجاعانه رهبری در میان مردم زلزله‌زده کرمانشاه و گفتگو و همدردی با آنان پیام‌های فراوانی به همراه داشت.

اثرات روحی و روانی این موضوع که امید به آینده را در دل این مردم داغدیده زنده کرده و اطمینان‌خاطر آنان به اقدامات عاجل و مثبت، افزون بر آنچه که بوده، آنقدر اهمیت داشت که علی‌رغم خطرات فراوان امنیتی، ایشان بی‌مهابا و بدون تشریفات در مقابل ده‌ها موبایل دوربین روشن حاضر شوند تا سنگ صبور مردم باشند. این رویه باید الگو و سرمشق دیگران هم باشد.

پی‌نوشت:

تصویر بالا که در فضای مجازی منتشر شده دو جور تفسیر شده است.

یکی اینکه رهبری با اشاره دست خود، مراقب برخورد محافظان با خانم‌ها هستند، دیگر اینکه به آنان می‌گویند اجازه دهند تا فردی که اصرار به صحبت دارد، جلو بیاید. در هر صورت هوشمندی رهبری و هدایت همراهان در صحنه حضور مردمی، قابل‌توجه است.

مدت‌هاست که به برخی دوستان یادآوری می‌کنم که «رهبری متعلق به همه است».

مصادره رهبری توسط هر جریان سیاسی و خط فکری و تحدید در هواداران و علاقمندان به ایشان جفای بزرگی به انقلاب و مردم است.

کسانی که با شیوه‌های جذب حداقلی و دفع حداکثری فقط خود را شایسته ولایتمداری و حمایت از رهبری می‌دانند و از وسیع شدن این دایره توسط آحاد و اقشار مردم نگران می‌شوند، ناخواسته بالاترین ضربه‌ها را به این جایگاه رفیع وارد می‌کنند.

البته «نفوذ» هم کار خودش را می‌کند و از طریق برخی تریبون‌های مدعی! پازل دشمن را در جداسازی رهبری از توده‌های مردم تکمیل می‌کند.

عشق به رهبری «کپی‌رایت» ندارد که در انحصار کسی باشد!

ضمناً نابودی داعش هم مبارک! دست سردار سلیمانی هم درد نکند! شادی شهدای مدافع حرم هم صلوات!

بزرگترین امتیاز فرمانده قهرمان نیروی قدس، عملکرد فراجناحی و حرکت در چارچوب رهنمودهای رهبری است.

در مکتب سلیمانی، مرزبندی‌های جاهلی و قبیله‌ای در جبهه‌ی مقاومت، معنی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز