خبرگزاری کار ایران

سردار یزدی:

حدود چهار هزار و ۲۵۰ جهیزیه کامل از سال ۹۵ تهیه کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۸۱

فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه از سال ۹۵ تا امروز حدود چهار هزار و ۲۵۰ جهیزیه کامل تهیه کردیم، تاکید کرد: ما برای تعمیر و مرمت مسکن حدود ۳۶ هزار و ۵۱۰ خانواده کمک شد و تقریبا به ۳۷ هزار نفر سبد کالا داده شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار یزدی، فرمانده سپاه تهران نیز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج و حلول ماه مبارک ربیع‌الاول ابراز داشت: به مناسبت هفته بسیج و برای محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین تهران و سایر استان‌ها از سال ۹۵ تا امروز حدود چهار هزار و ۲۵۰ جهیزیه کامل تهیه کردیم که برخی از آنها را امروز مشاهده می‌کنید و بخشی را به نیازمندان داده‌ایم.

وی افزود: در همین راستا ما برای تعمیر و مرمت مسکن حدود ۳۶ هزار و ۵۱۰ خانواده کمک شد و تقریبا به ۳۷ هزار نفر سبد کالا داده شد. حدود ۷۲ هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی و حتی عمل جراحی بهره‌مند شدند که این خدمات از فرودین سال گذشته حدود ۱۸ ماه است که ادامه دارد.

فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه برای ۱۱ هزار و ۲۰۰ کودک محصل لوازم تحریر داده شده است، عنوان: همه این کمک‌ها توسط مردم و خیرین تهران بوده و سپاه تنها این امکانات را در اختیار آنها قرار داده است. در ۲۵ استان به غیر از تهران گروه‌های جهادی اعزام شدند. همچنین ۳۰۰ گروه جهادی در تهران در حال فعالیت هستند که تا به حال به ۲۵ استان کسور اعزام شدند و به ۱۹ هزار خانواده در روستاها خدمات دادند.

یزدی افزود: بحمدالله امروز با به‌کارگیری بسیجیان و با کمک خیرین توانسته‌ایم بخشی از وظیفه محرومیت‌زدایی نظام جمهوری اسلامی را انجام دهیم. امروز مفتخریم بگوییم از امکاناتی که مردم خیرین می‌دهند خدمات خوبی ارائه دادیم.

وی در پاسخ به اینکه چه تعداد جهیزیه داده شده است؟ یادآور شد: امروز ۱۵۰ جهیزیه کامل تهیه شده که بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است. این جهیزیه‌ها آماده اهدا است. البته امروز ۲۶۰ جهیزیه اهدا می‌شود ولی ۱۵۰ عدد امروز اهدا می‌شود که ۱۵۰ ماشین به شکل کامل در اختیار محرومان خواهد بود ولی ۲۶۰ جهیزیه دیگر به محلات دیگر تهران برده خواهد شد.

فرمانده سپاه تهران تاکید کرد: اکثر هزینه خرید جهیزیه توسط مردم داده شده است و بخشی از آن را نیز خیریه دوکوهه که توسط رزمندگان و پاسداران تهران دایر شده، تامین شده است.

یزدی با اشاره به اهدا ۲۵۰۰ سبد کالا بیان کرد: ما برنج‌های داخلی تهیه کردیم و روغن و شکر و چای را جزو سبد کالا گذاشتیم تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز