خبرگزاری کار ایران

کمالوندی:

برجام، چشم‌انداز عمیق‌تری از همکاری‌های جهانی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۳۱

معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران، ساخت چندین واحد هسته‌ای را نتیجه تعامل همکاری‌های دانشمندان هسته‌ای دانست.

به گزارش ایلنا، بهروز کمالوندی در سمینار دومین همکاری‌های هسته‌ای، پیشرفت‌ها و چشم‌اندازها در اصفهان گفت: ساخت دو واحد مدرن در نیروگاه بوشهر، طراحی مجدد راکتور خنداب، ایمنی هسته‌ای و مدیریت پسماندها، نتیجه همکاری‌های چند جانبه هسته‌ای بوده است. 

نخستین اولویت هر یک از طرفین ماندگاری برجام باشد

وی با تاکید بر اینکه نخستین اولویت هر یک از طرفین ماندگاری برجام باشد، اظهار داشت: برجام، چشم‌انداز عمیق‌تری از همکاری‌های جهانی است. 

آمریکا از پیروی از قوانین بین‌المللی شانه خالی کرده است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از رفتارهای خصمانه دولت جدید آمریکا و رفتارهای تحریک‌آمیز رژیم اسراییل و عربستان سعودی نسبت به ایران انتقاد و تصریح کرد: آمریکا با رویکردی یکجانبه از پیروی از قوانین بین‌المللی شانه خالی کرده و به دنبال ایجاد شرایط شومی در جهان است.  

کمالوندی به نقش ثبات بخش ایران در منطقه و مقابله با تروریسم هم اشاره کرد و افزود: با چشم‌پوشی به نقش سازنده ایران در کاهش تهدیدات منطقه‌ای مانند داعش متاسفانه این کشورها هیزم به آتش می‌ریزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز