خبرگزاری کار ایران

با اشاره به انتقاد سردار حقانیان مطرح شد؛

نوبخت: مواضع جهانگیری درباره مسکن مهر درست بود و شائبه سیاسی نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۴۹

سخنگوی دولت درباره انتقاد سردار وحید حقانیان از اظهارات جهانگیری بیان کرد: موضع آقای جهانگیری درباره مسکن مهر، موضع درستی بود و این به دولت قبل هم برنمی‌گردد بلکه به پیمانکاران برمی‌گردد و این انتقاد درست است و هیچ شائبه سیاسی ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره انتقادات سردار وحید حقانیان بیان کرد: وقتی به سرپل ذهاب می‌روید و ساختمان‌های تخریب شده مسکن مهر را می‌بینید و آنها را با ساختمان‌های شخصی مقایسه می‌کنید، هر مسئول دلسوزی این سوال را می‌کند که چرا این اتفاق افتاده است. میلیون‌ها نفر از مردم عزیز ما در این مسکن‌ها زندگی می‌کنند و ما باید حواسمان باشد.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: زلزله سال ۶۹ که آمد، من نماینده مجلس بودم. در رشت ساختمان‌های شخصی‌ساز تخریب شد و فرو ریختن مسکن مهر در شهری سبب نمی‌شود همه شهرها این گونه باشند.

نوبخت با اشاره به مواضع جهانگیری یادآور شد: موضع آقای جهانگیری، موضع درستی بود و این به دولت قبل هم برنمی‌گردد بلکه به پیمانکاران برمی‌گردد و این انتقاد درست است و هیچ شائبه سیاسی ندارد. بیمارستانی در اسلام‌‌آباد  غرب که نوساز است هم تخریب شد و به قول آقای رئیس‌جمهور این امر یک آزمایش است.

وی با تاکید بر اینکه موضع و انتقاد معاون اول درست بود، عنوان کرد: نکته دیگر اینکه اگر وضعیت مسکن مهر سرپل ذهاب را به همه کشور تعمیم دهیم، درست نیست و این انتقاد باید می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز