خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی:

رژیمی با عنوان آل سعود، تا سال ۲۰۳۰ در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۱۲

همه ما مسلمین نسبت به تمامیت سرزمین حجاز و دفاع ازمکه و مدینه متفق القول هستیم، لیکن این آمریکائیها و صهیونیستها هستند که می خواهند حاکمان سعودی را با اعمال مستبدانه خودشان و با ظلم و تجاوز و توطئه خودشان به سمت نابودی بکشانند .

به گزارش ایلنا، سردار صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در اجتماع پرشور بسیجیان و همایش بسیجیان مرکز مقاومت بسیج سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:مبنای بسیج بر اساس نظر جهادی پایه ریزی شده است ، جهاد فرهنگی ،‌جهاد علمی ،‌جهاد دفاعی و امنیتی ، جهاد سازندگی و همه این جهاد‌ها در راه خدا و فی سبیل الله و با حداقل هزینه و با حداکثر بهره بود و تماما به نفع مردم و مستضعفان اتفاق افتاد.

وی افزود: کارکردها و عظمت حماسه‌های بسیج در طول ۴۰ سال گذشته در ایران بر کسی پوشیده نیست و در یک جمله بایستی گفت اگر تفکر بسیجی و فداکاریها و رشادت‌های بسیجیان نبود ایران هم نبود.

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی از حوزه جغرافیایی ایران به منطقه غرب آسیا منتشر شده است و در سال ۶۲ جوانان و شیعیان لبنان مقاومت اسلامی لبنان یا حزب الله را با کمک سرداران بزرگی همچون حاج احمد متوسلیان شکل دادند و هم اکنون نیز پس از ۳۴ سال ،‌عملکرد این تشکل قدرتمند یعنی حزب الله لبنان را در مقابله با رژیم صهیونیستی و ایجاد ارامش و امنیت برای مردم لبنان مشاهده می‌کنید.

سرلشکر صفوی با اشاره به سخنان رهبر شجاع حزب الله لبنان در پاسخ به بیانیه وزرا خارجه اتحادیه عرب گفت: حقیقتا این ننگ بزرگی است برای برخی از دولت‌های عربی که نوکر دلارهای عربستان سعودی باشند و حزب الله را تروریست بنامند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در سوریه گفت: این قدرت بسیج مردمی سوریه بود که با مستشاران نظامی ایران بیش از ۷۰ هزار نیروی بسیجی سوریه را در کنار ارتش سوریه برای مقابله و آزاد سازی مناطق اشغال شده همچون حلب، دیرالزور و رقه و دیروز آزاد سازی بوکمال ، آخرین منطقه استقرار داعشی‌ها به پیروزی رساند.

وی اضافه کرد: این تفکر بسیجی به سوریه رفت و به کمک دولت و ملت و ارتش سوریه باعث شکست ائتلاف آمریکایی و صهیونیستی سعودی شد.

صفوی افزود: تفکر بسیجی و تجربه بسیج در ایران توسط نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده دلاور آن سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بنا به در خواست دولت عراق به این کشور رفت و بیش از بیست تیپ حشد الشعبی عراق را تشکیل داد و باعث نجات بغداد ، سامرا و موصل و اربیل و همچنین خنثی شدن توطئه تجزیه شمال عراق و تصرف مناطق نفتی کرکوک تا مرز ترکیه شد.

وی گفت:این تفکر بسیجی رژیم صهیونیستی را برای همیشه در ایجاد یک فتنه جدید در منطقه شکست داد. تفکر بسیجی در یمن نیروهای مردمی و جهادی شمال یمن یعنی حوثی‌ها را شکل داد که حوثی‌ها با کمک مکتب جهاد و مقاومت به مقابله با تجاوز پادشاهی سعودی و قتل عام مردم بی گناه یمن پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: میلیون‌ها کودک یمنی  در معرض بیماری وبا و مرگ ناشی از بیماری و کمبود غذا بسر می‌برند ، چرا اجلاس وزراء اتحادیه عرب یک حکم در محکومیت این همه قساوت و جنایت عربستان سعودی نداده است و سکوت مرگبار کرده است.

سرلشکر صفوی با اشاره به گزارش مطالعاتی امریکائی‌ها و انتشار آن گفت: بر اساس گزارش مطالعاتی که چند سال قبل توسط آمریکا با عنوان جهان تا سال ۲۰۳۰ منتشر شد، تا سال ۲۰۳۰ رژیمی با عنوان آل سعود در خاورمیانه وجود نخواهد داشت و در این گزارش احتمال تجزیه عربستان را هم داده‌‌اند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: همه ما مسلمین نسبت به تمامیت سرزمین حجاز و دفاع ازمکه و مدینه متفق القول هستیم، لیکن این آمریکائی‌ها و صهیونیست‌ها هستند که می‌خواهند حاکمان سعودی را با اعمال مستبدانه خودشان و با ظلم و تجاوز و توطئه خودشان به سمت نابودی بکشانند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز