خبرگزاری کار ایران

خرازی در جمع خبرنگاران:

سردار سلیمانی به قول خود عمل کرد/ اقدامات اتحادیه عرب نمایشی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۴۶

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: اقدامات اتحادیه عرب و مواضعی که ضد ایران دارد بیشتر نمایشی است و راه به جایی نمی برد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، کمال خرازی در حاشیه مراسم ترحیم پدر سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران در خصوص پاکسازی داعش از البوکمال گفت: البوکمال آخرین قرارگاه داعش بود و این پیروزی بسیار بزرگی است و همان‌طور که سردار سلیمانی قول داده بود به موقع این داستان به پایان رسید.

وی تاکید کرد: این به معنای تمام شدن داعش نیست و باید به فکر حمایت‌های عربستان، آمریکا و اسرائیل از داعش باشیم.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در مورد مواضع ضدایرانی فرانسه اظهار داشت: فرانسه امروز برای جبران این عقب‌ماندگی خود اشتباه دیگری را مرتکب می‌شود و برپایه تحلیل‌های غلط موضع می‌گیرند درحالیکه واقعیت منطقه تغییر کرده است و آن‌ها باید سیاست‌های خود را براساس واقعیت‌های منطقه تنظیم کنند.

وی افزود: فرانسوی‌ها امروز هم برای جبران عقب‌ماندگی خود اشتباه دیگری می‌کنند واقعیت منطقه تغییر کرده و فرانسه باید سیاست خودش را بر اساس این سیاست‌ها بنا کند.

خرازی درباره اقدامات اتحادیه عرب گفت: این اقدامات نمایشی است که به جایی نمی‌رسد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز