خبرگزاری کار ایران

پژمانفر در تذکر شفاهی:

رفتار معاون اول رئیس‌جمهور موجب بازی با احساسات مردم شد/ دولت مشارکتی در برگزاری همایش زیارت حرم امام رضا(ع) نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۷۹

نماینده اصولگرای مشهد در مجلس گفت: نسبت به رفتار سخیف معاون اول که موجب بازی با احساسات مردم شد، اعتراض دارم. همچنین بنده سوالم این است اگر طرح مسکن مهر و ساخت خانه‌های روستایی انجام نشده بود، تلفات این حادثه را چقدر اعلام می‌کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نصرالله پژمانفر در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در یک تذکر شفاهی با بیان این‌که آستان قدس رضوی و مسئولان محلی و مردمی در همایش باشکوه دهه آخر ماه صفر و زیارت حرم امام رضا (ع) شرکت داشت، گفت: متاسفانه دولت در برگزاری این حرکت، کمترین نقش و کمترین آورده را در موضوع زیارت پیش‌بینی کرده است. توسعه زیرساخت‌های زیارتی یکی از مسائل اساسی است که مورد کم‌توجهی قرار گرفته است

وی ضمن عرض تسلیت به مردم عزیز و زلزله‌زده غرب کشور، اعلام کرد: نسبت به رفتار سخیف معاون اول که موجب بازی با احساسات مردم شد، اعتراض دارم. همچنین بنده سوالم این است اگر طرح مسکن مهر و ساخت خانه‌های روستایی انجام نشده بود، تلفات این حادثه را چقدر اعلام می‌کردند.

نماینده اصولگرای مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به برخ معضلات مربوط به پدیده شاندیز نیز اشاره کرد و گفت: باید به این نکته اشاره کرد که گفتاردرمانی دیگر بس است؛ زیرا مشکلات مردم در پدیده شاندیز همچنان باقی است.

وی همچنین به برخی مشکلات و معضلات مشابه در بحث موسسه‌های مالی و اعتباری همچون کاسپین و دیگر موسسات مالی اشاره کرد و در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه مشکلات مردم در این موضوع روزبه‌روز پیچیده‌تر می‌شود.

وی همچنین در تذکری به رییس‌جمهور گفت: بسیاری از مجموعه‌ها و کارخانه‌های منطقه همچون کارخانه «مشهدنخ» با صدها کارگر تعطیل شدند که لازم است در راستای رفع این مشکلات، اقدام اساسی انجام شود.

پژمانفر در پایان خواستار انجام اقدامات کارآمد در زمینه لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت شد که از سال ۹۴ تصویب شد و اقدام موثری در راستای اجرای آن صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز