خبرگزاری کار ایران

مولود چاووش‌اوغلو پس از نشست آنتالیا:

ایران و ترکیه مواضع ترکیه را به‌خوبی می‌دانند/ با شرکت پ.ک.ک و پ.ی.د در نشست‌های بین‌‎المللی مخالفیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۰۳

وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد: تمامی طرف‌ها و مخاطبان نشست سه‌جانبه در سوچی یعنی ایران و روسیه به خوبی مواضع‌مان را می‌دانند.

به گزارش ایلنا، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه پس از نشست سه جانبه وزرای امور خارجه ایران، ترکیه و روسیه در آنتالیا گفت: با شرکت گروه پ.ک.ک و پ.ی.د در نشست‌های بین‌‎المللی مخالفیم.

وی با بیان اینکه جلسه آنتالیا پیش از برگزاری نشست سه جانبه سران ترکیه، روسیه و ایران درباره سوریه در ۲۲ نوامبر در شهر سوچی انجام شد، اظهار داشت: حساسیت ترکیه را به دو کشور دیگر ضامن‌آتش بس در سوریه، ایران و روسیه ابلاغ کردیم. 

وزیر امور خارجه ترکیه افزود: اینک تمامی طرف‌ها و مخاطبان نشست سه‌جانبه در سوچی یعنی ایران و روسیه به خوبی مواضع‌مان را می‌دانند.

چاووش‌اوغلو با با بیان اینکه در این نشست روند ایجاد مراکز بازرسی در منطقه عاری از درگیری در شمال استان ادلب نیز مطرح شد، تصریح کرد: روند استقرار نیروهای ترکیه در داخل ادلب و نیروهای روسیه و ایران در خارج از این منطقه هم مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته شرایط میدانی بهتر شده است، خاطرنشان کرد: برای ادامه این وضعیت باید از یک طرف با گروه تروریستی داعش مبارزه و از طرف دیگر روی روند سیاسی جهت حل بحران سوریه تمرکز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز