خبرگزاری کار ایران

روز گذشته؛

نماینده مجلس ششم درگذشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۷۲

نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم از حوزه انتخابیه درگز روز گذشته بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

به گزارش ایلنا، رسول مهرپرور، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم از حوزه انتخابیه درگز روز گذشته بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

مهرپرور سابقه مسئولیت‌هایی چون شهردار درگز، مدیرعامل بنیاد مسکن و نماینده وزیر در زمین شهری شهرستان درگز، رئیس ستاد بازسازی مناطق جنگ‌زده دشت آزادگان، فرماندار شهرستان مهران در استان ایلام، فرماندار شهرستان دره شهر، مشاور سیاسی و اجتماعی استانداری ایلام، مدیر کل صنایع استان ایلام، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی کارکنان وزارت کشور را برعهده داشته است. 

متن پیام روابط عمومی حزب اعتماد ملی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار و تکان‌دهنده درگذشت دوست و هم‌حزبی عزیزمان مرحوم مهندس رسول مهرپرور عضو ارشد حزب اعتمادملی، خانواده بزرگ حزب در سراسر کشور را در بهت و ماتم فروبرد و مایه تاثر و تالم گردید. انسان شریفی که عمری با عزت را در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی سپری کرد و در کسوت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، همواره با اخلاقی نیکو و شجاعانه از حق مردم دفاع می‌کرد. مردی از دیار خراسان که در ایام شهادت علی ابن موسی الرضا علیه السلام به دیدار حق شتافت خداوند روح او را قرین رحمت و مغفرت واسعه خود قرار داده و با اولیا خوب خود محشور نماید و به بازماندگانش صبر و بردباری عنایت فرماید.

روحش شاد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز