خبرگزاری کار ایران

مولوی عبدالحمید:

کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور جهاد است/ بی‌تفاوت نباشیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۸۴

امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان گفت: کمک مردم به زلزله‌زدگان غرب کشور جهاد است.

به گزارش ایلنا، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به یاری بازماندگان زمین‌لرزه غرب کشور بشتابند.

وی افزود: وظیفه ما آن است که در قبال بلا و مصیبتی که هموطنان ما در استان کرمانشاه به آن مبتلا شده‌اند، بی ‌تفاوت نباشیم و به آنان کمک کنیم.

وی ادامه داد: شوربختانه شدت خرابی‌ها و آسیب‌های زمین‌لرزه کرمانشاه بسیار گسترده بوده و صدها روستا را نابود کرده است.

امام جمعه اهل‌سنت مسجد مکی زاهدان بیان کرد: آمار تلفات جانی خیلی بالاست. بسیاری زخمی هستند و نیاز به خون دارند. بسیاری از خانواده‌ها بی‌جا و مکان بوده و با توجه به آغاز فصل سرما نیاز به رسیدگی جدی دارند.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل‌سنت زاهدان گفت: از مسئولان نیز درخواست رسیدگی مزید به زلزله‌‌زدگان را داریم اما با توجه به اینکه خسارت جانی و مالی در این حادثه بسیار سنگین است، ما هم باید به ‌عنوان هموطن به وظیفه اسلامی و انسانی خودمان عمل کنیم.

مولوی عبدالحمید گفت: کسانی‌ که با مصیبت‌زدگان همدردی و کمک کنند خداوند بزرگ آفت و بلا را از آنان دور و دفع می ‌کند.

وی قساوت قلب را از نتیجه‌های توبه نکردن دانست و افزود: وقتی ما خود را مقابل عذاب‌های الهی مقصر ندانیم و توبه نکنیم، به قساوت قلب و سنگدلی مبتلا می‌‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز