خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه:

اعزام هزاران دستگاه مهندسی برای آواربرداری به روستاهای زلزله‌زده/ به پلاستیک برای پوشاندن چادرها نیاز است

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۷۱۵

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: چهار تیم مهندسی همراه با هزاران دستگاه مهندسی برای آواربرداری و امدادرسانی به همه روستاهای زلزله‌زده اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین سلامی در گفت‌و‌گویی درباره خدمات سپاه به مناطق زلزله‌زده گفت: نیاز به مواد غذایی و آب مرتفع شده است. هم‌چنین مسئله اسکان اضطراری نیز تا حدود زیادی انجام شده و تعداد کمی مانده که تا پایان امروز به اتمام می‌رسد.

هیچ جسد یا مصدومی در آوارهای مناطق روستایی سرپل ذهاب وجود ندارد

وی ادامه داد: کار آواربرداری در همه روستاهای زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب برای یافتن اجساد یا مصدومان حادثه زلزله یکشنبه شب پایان یافته و دیگر هیچ جسد یا مصدومی در آوارهای این مناطق روستایی وجود ندارد.

اعزام هزاران دستگاه مهندسی برای آواربرداری به روستاهای زلزله‌زده 

جانشین فرمانده کل سپاه در استان کرمانشاه افزود: هم‌چنین چهار تیم مهندسی همراه با هزاران دستگاه مهندسی برای آواربرداری و امدادرسانی به همه روستاهای زلزله‌زده اعزام شدند. این دستگاه‌ها اعم از بیل مکانیکی و لودر در مناطق زلزله‌زده مستقر شده و مشغول فعالیت هستند.

 سپاه شش بیمارستان صحرایی پیشرفته در مناطق آسیب‌دیده راه‌اندازی کرده است

سلامی با اشاره به خدمات درمانی سپاه تصریح کرد: سپاه پاسداران شش بیمارستان صحرایی پیشرفته در مناطق آسیب‌دیده راه‌اندازی کرده که یکی از آنها جزو مجهزترین بیمارستان‌های مدرن صحرایی محسوب می‌شود و در این بیمارستان‌ها صدها عمل جراحی انجام شده است.

به پلاستیک برای پوشاندن چادرها نیاز است

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران تا زمانیکه آخرین نفر از بازماندگان زلزله در خانه‌های دائمی خود ساکن نشوند، منطقه را ترک نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۲ سپاه استانی در حال جمع‌آوری و انتقال کمک‌های مردمی به منطقه هستند که با توجه به احتمال بارندگی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، به پلاستیک برای پوشاندن چادرها نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز