خبرگزاری کار ایران

کشاورز خبر داد:

ارسال ۳ کامیون امکانات به مناطق زلزله‌زده از سوی اسکودا/ وجود کانون به نفع مخالفانش هم هست

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۹۲۱

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا گفت: تاکنون ۳ کامیون از سوی این اتحادیه به زلزله‌زدگان فرستاده شد و این روند ادامه دارد امیدواریم هرگز به این کمک‌ها احتیاج نباشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهمن کشاورز در هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس کانون وکلا ضمن تاسف از حادثه زلزله کرمانشاه گفت: این بار اول و آخر نیست که این اتفاق می‌افتد. اما آنچه ثابت است غافلگیر شدن ما است. در این مورد خاص کانون‌های وکلا فعال بودند امروز محموله‌هایی برای کانون اصفهان فرستاده شده تا از آنجا به مناطق زلزله‌زده ارسال شود. تاکنون ۳ کامیون فرستاده شد و این روند ادامه دارد امیدواریم هرگز به این کمک‌ها احتیاج نباشد اما حال که اتفاق افتاده باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم.

وی با بیان اینکه استقلال کنونی کانون ناشی از تلاش‌های بزرگان آن زمان بود که کار را به استقلال رساندند، اظهار داشت: کانون مرکز بزرگترین و پرجمعیت‌ترین کانون است که ویژگی خاصی دارد و تعبیر سالروز امروز بیشتر معطوف به کانون وکلای مرکز است.

رئیس اسکودا ادامه داد: بنده افتخار همکاری در بخش معاضدت کانون را داشتم. در آن مدتی که بعد از انقلاب هیات مدیره به لحاظ وجود برخی جنبه‌های سیاسی موجود نبود همه کارها بر اساس قوانین موجود اداره می‌شد و همه افرادی که در کانون خدمت می‌کردند از کسانی بودند که جزو وکلای حرفه‌ای خوش‌نام بودند. مرحوم داوود فاطمی در عین جوانی به عنوان قائم مقام سرپرست کانون وکلا به نحو مطلوبی کانون وکلا را اداره می‌کردند و بارها گفتم که فرد بزرگی بود که کارهای مهمی انجام داد که تحت تاثیر فشار نبود و همه کارها با رای‌گیری و رعایت دموکراسی بود.

کشاورز افزود: بنده در دور اول انتخابات کانون کاندیدا نبودم در دور دوم کاندیدا شدم و داوطلب منشی‌گری بودم و بسیار خرسند هستم در دور بیست‌و دوم رئیس هیات مدیره شدم در آن زمان در خدمت افراد بزرگی بودم. در آن زمان چنان یکپارچگی بین ما بود که فکر می‌کنم دوره بسیار خوبی بود اساتید حرفه‌ای و وکلای حرفه‌ای در آن هیات مدیره بودند.

وی خاطرنشان کرد: به هر تقدیر دوره بیست‌ودوم از این جهت مشخص بود که توان کانون مشخص بود به یاد دارم زمانی گفته شد سازمان بازرسی کل کشور قصد بازرسی کانون وکلا را دارد بنده به پشت‌گرمی دوستان در نهایت صراحت اجازه این کار را ندادم زیرا و گفتم پول دولت دست ما نیست و موجبات حضور سروران وجود ندارد.

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا یادآور شد: موارد دیگر و دیگری پیش آمد طرح ادغام کانون‌ها در ماده ۱۸۷ و مواردی دیگری پیش آمد که اگر اجرا می‌شد استقلال کانون از بین میرفت با کمک همکاران این مشکلات را پشت سر گذاشتیم اینکه دوستان مقدم شدند این روز را بزرگ داشتند باعث خوشحالی است امیدواریم حافظ استقلال این نهاد دیر پا باشیم که به نظر می‌رسد مخالفان بی‌جهت مخالفت می‌کنند و وجود کانون به نفع مخالفانش هم هست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز