خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد نهاوندیان برای کمک به زلزله‌زدگان:

احسان دوستداران اهل بیت در بیست و هشتم و سی ام صفر به مناطق زلزله‌زده اختصاص یابد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۴۲۹

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: شایسته است که در آستانه سوگواری رحلت پیامبر(ص) و کریم اهل بیت (ع) و امان مردم ایران (ع)، احسان دوستداران این خاندان کرامت، به سوی مناطق آسیب‌دیده گسیل شود و بازسازی خانه‌ها و مدارس با مشارکت ملت و دولت به سرعت آغاز شود.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در کانال تلگرامی خود نوشت:

«از آن خدائیم و  به سوی او باز می گردیم»

حادثه اندوهبار زلزله که به جان باختن صدها نفر و مصدوم شدن هزاران نفر از هم میهنان عزیز در غرب کشور  انجامید، دل همه ایرانیان را به درد آورد. همراه با همه آنها که خود را در غم آسیب‌دیدگان شریک می‌‌دانند برای خانواده‌های مصیبت زده صبر و اجر می‌طلبیم و برای همه امدادگران و نیروهائی که از مرکز و شهرها و استان‌های هم جوار به یاری مردم غیور کرمانشاهان شتافتند نصرت و توفیق خدمت آرزو می‌کنیم.

شایسته است که در آستانه سوگواری رحلت پیامبر(ص) و کریم اهل بیت (ع) و امان مردم ایران (ع)، احسان دوستداران این خاندان کرامت، به سوی مناطق آسیب‌دیده گسیل شود و بازسازی خانه‌ها و مدارس با مشارکت ملت و دولت به سرعت آغاز شود. 

اینگونه حادثه‌ها همچنانکه جلوه‌گاه عواطف انسانی ماست، باید درس‌آموز تدبیر و چاره‌اندیشی ما برای پایدارسازی ساخت و سازها و پیشگیری از تلفات در اینگونه حوادث طبیعی نیز باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز