خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

برخورد قانونی با بازار سیاه فروش بلیط‌های هواپیما و اتوبوس به مقصد کرمانشاه/ مردم سودجویان را معرفی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۱۹۸

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: با افراد فرصت‌طلب و سودجویی که احیانا بخواهند با زار سیاه در عرضه و فروش بلیط هواپیما یا اتوبوس به مقصد کرمانشاه ایجاد کنند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین صادقی دادستان کرمانشاه با اشاره به انتشار برخی اخبار درباره فروش غیر قانونی و گران بلیط های هواپیما به مقصد کرمانشاه پس از وقوع زمین لرزه گفت:چنین رفتاری قطعا با قانون،اخلاق و آموزه های دینی و اصول نوع دوستی ناسازگار است و مردم در مواجهه با این افراد مراتب را سریعا به تلفن گویای سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

دادستان کرمانشاه در ادامه از برگزاری جلسه‌ای با دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در مرکز فوریت های پزشکی کرمانشاه خبر داد و گفت:در این جلسه که ظهر امروز برگزار شد روند ادامه خدمات رسانی درمانی به آسیب دیدگان از زلزله بررسی شد.

وی افزود: مطابق دستور دادستان کل کشور دادستان های شهرستان های آسیب دیده از زلزله بر روند امداد رسانی به مردم با هماهنگی دستگاه های عمل کننده نظارت جدی و موثر خواهند داشت .

صادقی با تاکید بر اینکه مسئولان و نیروهای امدادی قطعا متوجه احساسات و درد های مردم آسیب دیده هستند و هدفشان کمک رسانی و کاهش آلام مردم است تصریح کرد:حضور مردم عزیز در مناطق زلزله زده نباید به گونه ای باشد که در امر امداد رسانی خلل و کندی ایجاد کند.

این مقام قضایی تاکید کرد: احراز هویت جان باختگان و صدور جواز دفن در مناطق حادثه دیده توسط پزشکی قانونی انجام می گیرد.

دادستان کرمانشاه اسکان اضطراری حادثه دیدگان، تامین آب آشامیدنی و چادر را  پس از انجام آوار برداری و نجات افراد اولویت های اصلی و اقدامات مورد نیاز در قبال زلزله زدگان دانست .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز