خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه:

تقسیم مناطق زلزله‌زده میان سپاه و ارتش/ احتمال پایان عملیات جست‌وجو تا امشب

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۱۴۹

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه مشکلات مردم زلزله زده چادر، آب و غذا است، گفت: اقلام مورد نیاز مردم از استان‌های کرمانشاه و استان های اطراف و هلال احمر در راه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به اینکه بخشی از شهرستان سرپل ذهاب و تعدادی از روستاهای شمال شهرستان در پی زلزله آسیب دیده و تخریب شده اند، اظهار داشت: تعداد تلفات به بالای ۳۰۰ نفر افزایش یافته است. شهر و روستاهای زلزله زده بین ارتش وسپاه تقسیم شده است؛ به طوری که ارتش به شهرستان سرپل ذهاب و سپاه به روستاهای اطراف امدادرسانی می کند.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه مشکلات مردم زلزله زده چادر، آب و غذا است، افزود: اقلام مورد نیاز مردم از استان های کرمانشاه و استان های اطراف و هلال احمر در راه است.

جعفری اظهار امیدواری کرد که تا شب چادرها به مناطق زلزله زده برسد تا مردم در سرما اذیت نشوند.

وی درباره اینکه چه زمانی کار آواربرداری و جست‌وجو به پایان می رسد، گفت: فکر می کنم که جست و جو تا امشب به پایان برسد؛ چرا که منطقه جنگی بوده و بعد از جنگ بازسازی شده و اکثر ساختمان ها تازه تاسیس هستند. البته برخی ساختمان های گلی تخریب شده است.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه در منطقه، مکان صعب العبور نداریم، گفت: به اکثر روستاها دسترسی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز