خبرگزاری کار ایران

تشدید نظارت‌ها در طرح ویژه اربعین توسط سازمان تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۹۳۳

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از تشدید کنترل تخلفات در گشت‌های مشترک این سازمان با همکاری دستگاه های نظارتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد خوشقدم مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی گفت: طرح نظارتی اربعین از ۹ آبان ماه آغاز و تا ۲۹ آبان ماه سال جاری در تعزیرات حکومتی به صورت سراسری در کشور در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف خدمت به زائرین اربعین حسینی و پیشگیری از وقوع تخلفات و عنداللزوم برخورد سریع و قاطع با متخلفین، در ۳ لایه نظارتی عمل می‌کند، گفت: در لایه نظارتی نخست، تمامی ادارات کل تعزیرات حکومتی سراسر کشور در حالت آماده باش می باشند و لایه دوم نظارتی مربوط به استان‌هایی است که در مسیر تردد زائرین است.

خوشقدم تصریح کرد: لایه سوم نظارتی مربوط به استان‌های هدف از جمله ایلام، کرمانشاه و خوزستان است که با تشکیل پایگاه مشترک با عضویت دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت، دامپزشکی، اداره استاندارد، پایانه‌های حمل و نقل و اتاق اصناف به صورت ویژه نظارت بر تخلفات را انجام می‌دهند.

خوشقدم با حضور در پایگاه مشترک تعزیرات حکومتی ایلام در نقطه صفر مرزی اعلام کرد: تعزیرات حکومتی تا بازگشت کامل زائرین بر نحوه خدمات رسانی و رعایت کامل نرخ های مصوب نظارت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز