خبرگزاری کار ایران

بطحایی در سخنرانی پیش از خطبه‌ها:

می‌توانیم در آینده نزدیک آموزش و پرورشی در شأن مردم ایران داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۰۶

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید فرزندانمان را منتظران واقعی تربیت کنیم و ما در تلاشیم تربیت اخلاقی و عقلانی و علمی را در مدارس حاکم کنیم و دستیابی به این اهداف را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه آموزش و پرورش به همراهی و همدلی همه ایرانیان و همه متدینینی که دغدغه عاقبت به خیری نسل آینده را دارند نیازمند است. مشارکت آحاد مردم در این راه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای آحاد جامعه است.

وی افزود: باید فرزندانمان را منتظران واقعی تربیت کنیم و ما در تلاشیم تربیت اخلاقی و عقلانی و علمی را در مدارس حاکم کنیم و دستیابی به این اهداف را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز با همه اهمیتی که دین مبین اسلام بر آن تاکید دارد موفق نمی‌شود مگر اینکه در همه زمینه‌ها مشارکت آحاد مردم را داشته باشد، گفت: آموزش و پرورش می‌تواند به موفقیت برسد و بر معزلات فائق شود به شرط اینکه آموزه‌های دینی را همواره مورد توجه داشته باشد و بالاتر از همه همراهی و مشارکت و مردم خوب کشور را در کنار خود داشته باشد. یقین دارم می‌توانیم در آینده نزدیک آموزش و پرورشی در شان مردم ایران داشته باشیم و مدارس ما در شان دانش آموزان و آینده‌سازان برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی آموزش و پرورش و تایید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری رسیده است. اجرای این سند در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد و در صدد هستیم تا برنامه های سند را اجرایی کنیم.

بطحایی تاکید کرد: تلاش برای تکریم حقیقی و منزلت معلمان،به روزکردن متون درسی و منابع آموزشی با تعامل با دانشگاه ها، حوزه های علمیه و سایر مراکز آموزشی از جمله برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در این زمینه در سال های پیش رو گام های جدی برمی‌داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز