خبرگزاری کار ایران

رسولی در گفت‌وگو با ایلنا:

با مشورت سید محمد خاتمی، برای انتخابات مجلس یازدهم آماده می‌شویم/ کار کمیته ارزیابی به پایان رسیده است

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۱۲

یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان درباره آخرین وضعیت کمیته ارزیابی این شورا گفت: کار کمیته ارزیابی به پایان رسیده است و منتظر نظر نهایی شورای عالی سیاست گذاری بعداز مشورت با سید محمد خاتمی هستیم.

سید حسن رسولی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین وضعیت شورای عالی سیاست‌گذاری و کمیته ارزیابی گفت: گزارش نهایی از سوی اعضای کیمته ارزیابی به شورای عالی ارائه شده است.

وی ادامه داد: منتظر نظر نهایی شورای عالی سیاست‌گذاری با استفاده از نتایج به دست آمده هستیم.

این عضو هیات مدیره بنیاد باران افزود: کمیته ارزیابی کارش تمام شده است و  سپس با مشورت با سید محمد خاتمی، دبیران کل احزاب و شخصیت‌های سیاسی در قالب یک بازنگری به گونه‌ای که نقاط ضعف قبلی تقویت و کم و کاستی‌ها برطرف شود، برای اتخاذ راهبرد جهت انتخاب مجلس یازدهم در سال یازدهم آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ تا ۹۶  در تمامی انتخابات  هر پروژه‌ای که به اجرا درآمد، مورد پایش قرار دادیم که در قالب آن معلوم شود نقاط ضعف و قوت کجا بوده است.

رسولی تاکید کرد: تلاش‌مان بر این است که به تناسب عمری که از این نهاد می‌گذرد اشکالات کاهش پیدا کند و نقاط قوت افزایش پیدا کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که برخی از فعالان سیاسی معتقدند آقای روحانی قصد بازگشت به اردوگاه اصولگرایان را دارد، عنوان کرد: معتقدم یکی از مهم‌ترین خصوصیات افکار عمومی امروز ایران به برکت توسعه اطلاعات و گسترش رسانه‌ها، افزایش فهم یا سواد سیاسی است.

عضو بنیاد باران خاطرنشان کرد: برخلاف دهه شصت و هفتاد که مسائل پیچیده سیاسی را نوعا نخبگان مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دادند، خوشبختانه به دلیل توسعه اطلاعاتی که صورت گرفته بخصوص فضای مجازی تشخیص عمومی جامعه و وجدان آن نه تنها پا به پا بلکه در بعضی از موارد جلوتر است.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: قضاوتم این است که طی ماه‌های پس از برگزاری انتخابات، آقای روحانی با هر توجیهی که هنوز توضیح نداده‌اند نسبت به کسانی که برای وی مایه گذاشتند غیرعادلانه برخورد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز