خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

جنب و جوش خاصی در قصرشیرین برای میزبانی از زائران اربعین دیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۰۳

استاندار کرمانشاه گفت: هر گونه خدمت به زائرین کربلا یک افتخار بزرگ است. جنب و جوش خاصی در شهرستان قصرشیرین برای میزبانی از زائرین دیده می‌شود.

به گزارش ایلنا،  هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اربعین استان که با حضور دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور و رئیس ستاد اربعین کشور و دیگر مسئولین کشوری و استانی در مرز خسروی برگزار شد افزود: تمام اقدامات صورت گرفته در شهرستان قصرشیرین برای میزبانی از زائرین نتیجه تلاش ها و برنامه های بسیار گسترده از سوی ستاد اربعین کشور و همچنین دستگاه های اجرایی در استان است که باید از همه تقدیر و تشکر کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: امروز بیست و یکمین روز حضورم در استان کرمانشاه است که در این مدت شش بار به شهرستان قصرشیرین برای بررسی اقدامات در حال انجام در این شهرستان برای پذیرایی از زائرین سفر کرده ام و خوشبختانه امروز می توان جنب و جوش خاصی در این شهرستان با برنامه های گسترده در حال انجام مشاهده کرد.

وی برنامه های صورت گرفته و در حال انجام را ماحصل تلاش ها و پیگیری های ویژه از سوی مسئولین کشوری و استانی عنوان کرد و از مسئولین ذیربط خواست که هر چه سریعتر برنامه ریزی های مورد نیاز را  برای در اختیار گذاشتن ۲۷۰ اتوبوس برای عبور زائرین از قصرشیرین تا مرز خسروی انجام دهند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: علیرغم اینکه زائرین برای عبور از مرز خسروی راهی این مرز هستند اما هنوز اتوبوس های در نظر گرفته شده به استان واگذار نشده لذا از مسئولین ذیربط می خواهیم که نهایت اهتمام و مساعدت خود را در این راستا بکار گیرند.

وی بیان داشت: در خصوص مسائل زیر ساختی در شهرستان قصرشیرین مشکل خاصی وجود ندارد و در این زمینه برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی هر گونه خدمت و تلاش برای پذیرایی و میزبانی از زائرین را یک افتخار ارزشمند و بزرگ برای استان دانست و گفت: پیاده روی اربعین بزرگترین همایش جهان اسلام است لذا ما هر گونه خدمت در این راستا را یک افتخار ارزشمند برای خود می دانیم و از همه دستگاه ها انتظار داریم که به تلاش ها و اقدامات خود تا پایان مراسم اربعین ادامه دهند و از هیچ اقدامی برای ارائه هر چه بهتر امکانات به زائرین کوتاهی نکنند.

شایان ذکر است در سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان قصرشیرین مرکز قرارگاه رسانه ای صداوسیما در مرز خسروی و دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در پایانه مرزی خسروی افتتاح شد و همچنین مهندس بازوند از آخرین اقدامات انجام شده برای پذیزایی از زائرین اربعین حسینی در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز