خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

سفیر ایران در روسیه با روسا و مدیران ۱۴ دانشگاه کشور دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۶۱۶

سفیر ایران در فدراسیون روسیه روز گذشته با روسا و مدیران ۱۴ دانشگاه برتر کشور که برای شرکت در سومین همایش دانشگاه‌های برتر ای‌آن‌و روسیه به مسکو سفر کرده‌اند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد، مهدی سنایی با اشاره به برگزاری دوره‌های قبلی این همایش که به خلاقیت سفارت ایران در روسیه و با هدف نهادینه‌سازی ارتباطات دانشگاهی و نخبگان دو کشور برگزار شده است، گسترش روابط علمی - دانشگاهی دو کشور را لازمه توسعه و پیشرفت روابط دو ملت و دولت دانست. 

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و مجید نیلی، رئیس دانشگاه تهران نیز در سخنانی با قدردانی از خلاقیت سفارت در برگزاری این همایش و ایجاد پل ارتباطی مستقیم بین دانشگاهیان و نخبگان دو کشور، بر بهر‌‌ه‌برداری بهینه از این بستر ایجاد شده تاکید کردند.

سومین همایش روسای دانشگاه‌‌های برتر ایران و روسیه امروز و به میزبانی دانشگاه دولتی مسکو (لومونوسف) با حضور روسای دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، علامه طباطبایی، خواجه نصیر، شهید بهشتی، الزهرا، تربیت مدرس، تبریز، شیراز، اصفهان و صنعتی اصفهان و مدیران دانشگاه‌‌های فردوسی و امیرکبیر برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز