خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در همایش مدیران حراست‌ها:

ترویج فرهنگ «دست گیری» به جای «مچ گیری» در مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۷۳۳

وزیر اطلاعات گفت: وحدت فرماندهی مجموعه حراست‌های کل کشور باید موجب افزایش دقت، سرعت، کیفیت و عمق اقدامات صیانتی و اطلاعاتی شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمودعلوی در شصت و پنجمین همایش حراست ها که با عنوان "تحول، کارآمدی و انسجام سازمانی در حراست ها" برگزارشد، بر ارتقاء نقش پیشگیرانه و تقویت جنبه نرم افزاری آنان در مواجهه با تخلفات اداری  و انحرافات تاکید کرد.

وزیر اطلاعات جلوگیری از فرصت سوزی‌ها و اتلاف وقت در مجموعه نظام را از جمله وظایف مجموعه‌های اطلاعاتی و حراست‌ها دانست و افزود: هنر این است که همچون مراکز بهداشتی و درمانی قبل از اینکه کار به اتاق عمل و جراحی برسد با تدابیر پیشگیرانه و بهره‌گیری از روش‌های نرم افزاری مشکلات فعالان اقتصادی ، فرهنگی ، اداری و کارکنان دستگاه‌ها را برطرف کنیم.

علوی گسترش فرهنگ "دست گیری" به جای "مچ گیری "در مجموعه دستگاه های اطلاعاتی و حراستی را امری ضروری دانست و گفت: گزارش‌ها از کاهش کاستی‌ها و مشکلات در مقایسه با ۴ سال گذشته حکایت دارد که نشان از کم شدن حاشیه‌ها، اخلاقی‌تر و شرعی‌تر شدن فعالیت‌هاست.

علوی همچنین به مراعات حقوق عامه مردم در درون نظام اشاره کرد و افزود: در کنار ترویج حق باید به افرادی که زیرچتر نظام اسلامی هستند خدمت کرد و خدمتگزار همه شهروندان بود.

وزیر اطلاعات جلوگیری از هدر رفت انرژی مدیران، کاهش بروز اختلافات و افزایش دقت، سرعت و کیفیت اقدامات اطلاعاتی و ارزیابی و تحلیل گزارش‌ها را از ثمرات تشکیل فرماندهی واحد در حراست‌ها دانست و افزود: مجموعه حراست‌های کل کشور همچون بازویی پرتوان برای وزارت اطلاعات عمل خواهد نمود و سرفصل جدیدی در عرصه خدمت با کارنامه درخشنده‌تر از گذشته ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز