خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد عضو شورای شهر تهران درباره تجمعات مردمی مقابل مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۷۶

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه خیابان مردم در ضلع شرقی مجلس با نام مردم و در کنار خانه مردم است به کانونی برای این نوع تجمع‌ها برای رساندن صدای مردم به نمایندگان آنها در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژادبهرام؛ عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، ری و تجریش در شانزدهمین جلسه شورای شهر بیان داشت: براساس اصل ۲۷ قانون، تجمع در کشور آزاد است و از آنجا که براساس این اصل قانونی هم اکنون در خصوص موارد گوناگون تجمع صورت می‌گیرد لازم است که با توجه به اینکه خیابان مردم در ضلع شرقی مجلس با نام مردم و در کنار خانه مردم است به کانونی برای این نوع تجمع‌ها برای رساندن صدای مردم به نمایندگان آنها در نظر گرفته شود.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل عدم تدارک فضای مناسب برای تجمع مردم در خیابان‌های اطراف مجلس تجمع صورت می‌گیرد و این یعنی نه تنها از فضای مربوط به درخواست خود بهره‌مند نیستند بلکه بستر نامناسبی برای تجمع آنها در مکان‌های فاقد ظرفیت لازم ایجاد می‌شود.

نژادبهرام تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم از نهادهای مرتبط درخواست می‌کنم بستر لازم را برای تجمع مردم در خیابان فراهم کنند.

وی افزود: براساس قانون آزادی تجمعات را داریم و بر همین مبنا روز گذشته تعدادی از معترضان به یک موسسه مالی در منطقه ۱۲ تجمع کردند. این تجمع‌ها باعث محدودیت‌های ترافیکی می‌شود و بی‌نظمی ایجاد می کند به همین خاطر از مجلس درخواست می‌کنیم که با توجه به وجود خیابانی به نام مردم و در کنار خانه ملت حضور مردم در این منطقه صورت گیرد تا در بقیه نقاط شهر مشکل تردد ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز