خبرگزاری کار ایران

در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت علی عزت بگوویچ؛

سفیر ایران در ترکیه با رییس‌جمهور بوسنی و هرزگووین دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۸۰

در حاشیه مراسم چهاردهمین سالگرد درگذشت علی عزت بگوویچ اولین رئیس‌جمهور فقید بوسنی و هرزگوین در آنکارا، سفیر کشورمان در ترکیه با باقر عزت بگوویچ رییس‌جمهور فعلی و فرزند رییس دولت فقید بوسنی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، محمدابراهیم طاهریان‌فرد در این دیدار  علی عزت بگوویچ را مجاهدی نستوه، مسلمانی دوراندیش و آگاه به مسائل زمان خود دانست و گفت که او عمق توطئه دشمنان اسلام را با بصیرت کامل به‌خوبی درک کرد و برای خنثی کردن توطئه‌ها از هیچ گونه تلاشی فروگذار نکرد.

سفیر ایران برای آن مرحوم فقید علو درجات و برای ملت بوسنی سرفرازی، سعادت و رفاه را آرزو کرد.

باقر عزت بگوویج نیز در این دیدار با اشاره به روابط خوب و مستحکم ملت بوسنی با ملت و دولت ایران گفت: ملت و دولت بوسنی هیچگاه نقش ارزنده جمهوری اسلامی ایران را در جهت حمایت از مسلمانان منطقه آن هم در حساس‌ترین شرایط و مقطع تاریخی، فراموش نخواهند کرد. نقشی که موجب تامین صلح و ثبات و برقراری امنیت و آسایش ملت بوسنی و مسلمانان منطقه بالکان است.

باقر عزت بگوویج، رئیس‌جمهور و رئیس شورای ریاست‌جمهوری بوسنی و هرزگووین را برعهده دارد. او فرزند علی عزت بیگویچ بنیانگذار و رئیس‌جمهور پیشین بوسنی و هرزگوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز