خبرگزاری کار ایران

سردار پاکپور:

دشمن درصدد القای اختلاف میان نیروهای مسلح است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۲۳۰

فرمانده نیروی زمینی سپاه نشان دادن وحدت نیروهای مسلح را باعث امید مردم و ناامیدی دشمنان خواند و گفت: در حال حاضر که فضای مجازی توسعه یافته و به درون خانواده ها نیز ورود پیدا کرده، دشمن در صدد القای اختلاف در میان نیروهای مسلح است که به فضل الهی این تلاش ها به جایی نرسیده و نخواهد رسید.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه  در همایش «ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی» در محل ستاد نیروی زمینی ارتش،در سخنانی با تقدیر از امیر حیدری در برگزاری این مراسم اظهار داشت: همانطور که توان دفاعی ما باید همیشه در قالب رزمایش ها نشان داده شود تا عامل بازدارندگی باشد، وحدت و همدلی نیروهای مسلح نیز همواره باید ابراز و نشان داده شود.

وی نشان دادن این وحدت را باعث امید مردم و ناامیدی دشمنان خواند و گفت: در حال حاضر که فضای مجازی توسعه یافته و به درون خانواده ها نیز ورود پیدا کرده، دشمن در صدد القای اختلاف در میان نیروهای مسلح است که به فضل الهی  این تلاش ها به جایی نرسیده و نخواهد رسید.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: از زمان پیش از جنگ و توطئه ضدانقلاب در کردستان این وحدت سپاه و ارتش و بسیج بود که توطئه ها را خنثی کرد و جدا شدن عملیات های سپاه و ارتش در مقطعی از جنگ نیز به دلیل تقسیم کردن مناطق عملیاتی بود نه اینکه خدشه‌ای به وحدت سپاه و ارتش وارد شده باشد.

پاکپور با اشاره به شعار منافقین برای انحلال ارتش در سال های اول انقلاب، تصریح کرد: اولین کسی که در مقابل این توطئه ایستاد امام راحل بود.

وی همچنین با اشاره به حضور مستشاری نیروهای مسلح در یاری رساندن به جبهه مقاومت تاکید کرد: اگر اقدامات مستشاری ما نبود شاید دشمن در برآوردهایش اشتباه نمی کرد، اما الان وقتی می خواهد غرب آسیا را به نفع خودش تغییر دهد، می بیند که تمام ایده هایش نقش بر آب شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه همه طرح های دشمن برای خاورمیانه شکست خورده است، تصریح کرد: چه کسی برنامه های امریکا در سوریه و عراق و منطقه را برهم زد؟ آنها شرایط سوریه و عراق را دیدند و متوجه شدند در ادامه آن اثری از اسراییل باقی نخواهد ماند از این رو داعش و گروهای تروریستی را بوجود آوردند.

پاکپور اضافه کرد: نیروهای مقاومت در کنار مستشاران ایرانی بر روی زمین در حال نابودی داعش هستند و وقتی امریکا این تاثیرگزاری نیروهای ما را دید گفت سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهد و بعد یک پله پایین تر رفتند و گفتند سپاه را تحریم می‌کنیم که بازهم شکست خواهند خورد.

وی افزود: اکنون که داعش در حال نابودی است، امریکایی ها موضوع همه پرسی کردستان عراق را به راه انداختند در حالیکه دنیا عراق یکپارچه را می‌خواهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با تاکید بر ارتقای توانمندی های نیروی زمینی سپاه و ارتش، تصریح کرد: باید این توانمندی را همواره به رخ دشمن کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز