خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در ابتدای نشست علنی مجلس:

تشریح جلسه غیرعلنی مجلس با محوریت بودجه سال آینده/ دولت لایحه بودجه را سریع‌تر ارائه کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۴۹

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مسائلی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، در مجموع نشان داد که درباره مولفه‌های اصلی وفاق وجود دارد و لازم است دولت هرچه سریع‌تر لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند تا مسیر تصویب آن طی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تشریح مسائل مورد بحث در جلسه دو ساعته غیرعلنی صبح امروز نمایندگان با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در این جلسه غیرعلنی که با حضور آقای نوبخت برگزار شد، درباره مسائل بودجه‌ای صحبت کردیم و نکاتی که باید در بودجه امسال مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نکته مهمتر این‌که در این جلسه درباره این صحبت کردیم که نظام بودجه‌ریزی کشور در سال جاری باید بر اساس چه مبانی و اصولی باشد که آقای نوبخت توضیحاتی ارائه کرده و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نمایندگان نیز نظرات خود را بیان کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسائلی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، در مجموع نشان داد که درباره مولفه‌های اصلی وفاق وجود دارد و لازم است دولت هرچه سریع‌تر لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند تا مسیر تصویب آن طی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز