خبرگزاری کار ایران

صالحی در بازدید از نمایشگاه IPAS ۲۰۱۷؛

علت برآشفتگی و نگرانی دشمن دستاوردهای ماست

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۴۳۲

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران عصر دیروز از نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات حفاظتی، امنیتی و ایمنی IPAS ۲۰۱۷ در مصلی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر صالحی با بیان اینکه دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه واقعاً غرورآفرین و باورنکردنی هستند، گفت: جا دارد به جوانان و ملت ایران تبریک بگوییم که توانسته‌اند به این مرحله از دستاوردها برسند.

وی اضافه کرد: علت برآشفتگی و نگرانی دشمن همین دستاوردهای ماست. فرض کنید اگر محرومیت‌ها، تحریم‌ها و فشارها نبود با چه سرعت بیشتری می‌توانستیم حرکت کنیم. علیرغم همه این مشکلات توانسته‌ایم تا امروز خوب بدرخشیم. 

وی افزود: آینده تابناک و روشنی فراروی ماست و به آینده خیلی خوشبین هستم.

لازم به ذکر است یکی از شرکت های وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران برای اولین بار با محصولات بومی نظیر گیت تشخیص مواد رادیواکتیو (گاما و نوترون)، سنسورهای حفاظت پیرامونی، انواع فنس و موانع فیزیکی، آزمایشگاه سیار مقابله با خرابکاری صنعتی، خودروی ارتباطات در شرایط بحرانی و... در این نمایشگاه شرکت کرده است.

این محصولات و دستاوردها سرریز دانش و فناوری HIGH-TECH انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در حوزه‌های حفاظتی، امنیتی و ایمنی است.

صالحی پس از بازدید از غرفه‌های این شرکت رهنمودهایی در ارتباط با فعالیت‌ها ارائه کرد. 

این نمایشگاه از ۲۴ مهر آغاز شده است و تا ۲۷ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز