خبرگزاری کار ایران

در دیدار اعضای شورای شهر تهران با لاریجانی؛

لاریجانی بر لزوم رفع مشکل ترافیک و آلودگی پایتخت تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۳۶۱

رییس و اعضای شورای شهر تهران با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر تهران امروز با علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در محل پارلمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران و روسای کمیسیون‌های تخصصی این شورا، گزارشی از برنامه‌ها و اولویت‌های و مسائل کاری خود به رییس مجلس ارائه کردند.

رییس شورای شهر تهران و روسای کمیسیون‌های تخصصی شورا در این دیدار همچنین با اشاره به ضرورت وجود درآمدهای پایدار برای شهرداری از رییس مجلس درخواست کردند که برای انجام پروژه‌های شهری باید شرایطی فراهم شود که شهرداری بتواند درآمدهای پایدار کسب کند.

اعضای شورای شهر تهران همچنین در این دیدار از رییس مجلس خواستند که مجلس در زمینه مقابله با آلودگی‌های هوا و زیست محیط، رسیدگی‌ به آسیب‌های اجتماعی، نوسازی بافت فرسوده، مشکلات حمل و نقل شهری، هویت بخشی معماری شهری و رفع کمبود منابع برای تامین اتوبوس و واگن برای حمل و نقل ریلی حمایت‌های لازم را داشته باشد.

رییس مجلس هم پس از شنیدن سخنان اعضای شورای شهر اسلامی تهران گفت: مجلس از بعد تقنینی حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد تا عملکرد شورا ارتقاء یابد و در این رابطه مساعدت‌های لازم به عمل خواهد آمد.

لاریجانی در این دیدار گفت: باید به مشکلات ترافیکی و آلودگی‌های زیست محیطی شهر تهران رسیدگی جدی شود.

رییس مجلس با اشاره به ضرورت توجه به موضوع هویت‌بخشی معماری شهری گفت: نوسازی بافت فرسوده باید مد نظر باشد و همچنین از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود که به آسیب‌های اجتماعی شهر تهران رسیدگی شود.

لاریجانی استفاده از اعتبارات خارجی برای حل مشکل حمل و نقل شهری و پسماند را از جمله راه‌های رفع مشکل شهر تهران دانستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز