خبرگزاری کار ایران

حسینی در جمع خبرنگاران:

اتهامات بقایی، مالی است/ کیفرخواست ۳۰صفحه‌ای موکلم ایرادهای فراوانی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۸۱

وکیل بقایی گفت: موارد اتهامی موکلم مالی است و از نظر ما این موارد در حد تخلف است و جرم محسوب نمی‌شود و در هر صورت برای همه موارد دفاعیات لازم را داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید علی اصغر حسینی وکیل حمید بقایی در پایان جلسه امروز دادگاه در جمع خبرنگاران گفت: جلسه اول، امروز برگزار و کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرائت شد.

وی خاطرنشان کرد: از نظر ما کیفرخواست دارای ایرادهای شکلی متعددی بود و روند رسیدگی دادسرا ایرادهای فراوانی داشت که این موضوعات را امروز مطرح کردیم و دادگاه ایرادات ما را پذیرفت.

حسینی با بیان اینکه از نظر دادگاه رسیدگی دادسرا ایرادهای فراوانی دارد و قرار شد جلسه تجدید شود، گفت: مقرر شد در جلسه بعدی نماینده دادستان درباره ایرادها پاسخ داده است و احتمال می‌دهیم کیفرخواست برای اصلاح نواقص به دادسرا برگردد.

به گفته حسینی جلسه بعدی ۳۰ مهر تعیین شده است و همانطور که قبلا دادستان تهران گفته بود کیفرخواست صادره ۳۰صفحه بوده است.

وی درباره موارد اتهامات موکلش گفت: موارد اتهامی مالی است و از نظر ما این موارد در حد تخلف است و جرم محسوب نمی‌شود و در هر صورت برای همه موارد دفاعیات لازم را داریم قطعا بعد از اصلاح کیفرخواست دفاعیات لازم را ارائه می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز